fallback

Когато колелата са две: тестваме BMW R nineT (видео)

С тази възродена класика баварците отдават почит на една култова инженерна концепция

Текст ИВАН НОНЧЕВ

 

Колко струва историческото наследство и защо е важно от време на време да си припомняме славното минало? Повод за размисъл ни даде ето тази машина: новото BMW R nineT.

Тагове: bmw r ninet
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пропорциите на мотора, който е в статията и който искат да ни го лансират, като ретро са меко казано грозни. Толкова несъразмерно плашило на 2 колела трудно може да се види. Дори първите мотори правени преди повече от 100 г. са по-красиви и изискани от това подобие на нещо, което трудно можем да го наречем мотоциклет. Хем грозно, хем чупливо и хем скъпо. За това БМВ с моторите са в трета глуха, защото не го могат този занаят. Да се учат от италианците и японците! Те са най-добрите.
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Те и за снимки не стават, защото са едни от най-грозните мотори. С тези стърчащите цилиндрови глави са, като извънземни. Не само грозни, но и непрактични. Всеки моторист знае какво се случва, ако имаш стърчащи неща отстрани на мотора. При заобикаляне на някакво препятствие правиш маневра с кормилото да избегнеш удара. главите обаче стърчат достатъчно и те обикновено поемат удара. Главите се сцепват, както обикновено става и с тази на водача. При падане пак главите пострадват най-много.
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    BMW са голям трошляк.По Дискавъри имаше филм, от далечния Исток, през цяла Русия до Англия.*** строши рамката/скелета още в Монголия, и пътуването продължи с Иж Юпитер 5......BMW моторите са като манекенките, само да си правиш снимки с тях.За работа нестават......за никаква!!!
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Добре, че бяха Цюндап, за да понаучат баварците как се правят мотори. Крадяха технологии от всчики. Първо от другите немски фирми и англичаните, после, като почна ВСВ почнаха от италианците, а след войната от японците. Истината е, че БМВ никога не са правели добри мотоциклети. Скъпи, ненадеждни, скъпа поддръжка и лакоми за гориво. Интересно би било да се пуснат подобни статии за Цюндап, Триумф, Мото Гуци, Bock & Hollender, Ротакс, Нимбус и др. БМВ са антикласика при моторите.
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кражба 100% от Moto Guzzi V7 kaffe racing.
fallback
Последни