fallback

Duster получи автоматик с два съединителя

Останалата гама на Dacia вече ще предлага нов двигател с три цилиндъра

Флагманът на Dacia вече ще се предлага и с автоматична трансмисия, стана ясно при откриването на автосалона във френската столица, където се състоя премиерата на новата версия на всъдехода. В случая не става дума за пилотираната трансмисия Easy-R, която наскоро бе включена в гамата на Sandero. Автоматичната трансмисия на Duster е взета от рафта с най-нови разработки на Renault-Nissan. Това е кутията EDC с двоен съединител и 6 степени. EDC е оборудвана с асистент за потегляне по наклон, като задържа спирачките достатъчно дълго, за да позволи на водача да натисне педала на газта, преди автомобилът да се върне назад. Други подробности липсват, но от Dacia подчертаха, че новият модел с автоматична кутия има сходни разход на гориво и нива на емисии СО2 с аналога с механична скоростна кутия. Новата опция ще се предлага за модела с дизелов двигател dCi с мощност 110 к.с. EDС се съчетава единствено с предно предаване. На щанда на Dacia в Париж са изложени и обновените версии на Sandero, Sandero Stepway, Logan и Logan MCV. Както вече писахме, те предлагат подобрени екстериор и интериор, допълнителни екстри и нови технологии. Наличен за тях е и нов бензинов двигател - SCe 75. Той покрива Евро6, има 3 цилиндъра и обем от 1,0 литра, като генерира 75 к.с. 

fallback
  • #8
    ВБА ( преди 7 години )
    Модулност за В и С сегмента. Бъдещето е на електрическа 7-9... скоростна кутия с два съединителя поне това се вижда от перспективите, която може да работи в автоматичен и ръчен режим, а превключването става с джоистик и за двата режима по избор на водача според пътната обстановка. Много по евтина е от сегашните автоматици, по лека, много по надеждна и евтина за поддръжка. Предно навигационно стъкло, сегашните табла не са под постоянна наблюдение и се отклонява вниманието. Сензорни ключове?!, тънкостенни пластмасови сандвич панели?, LED светлини, система за следене налягането на гумите. S&S система и нов алгоритъм на компютъра за контрол работата на двигателя с последващо изключване захранването на отделните цилиндри в зависимост от натоварването, температурата, оборотите, скоростта и положението на *** за газ. Наблюдението трябва да се извършва с камери за извършване на определените маневри. Това, което се прави в момента е от миналия век. Всяко едно колело трябва да е свързано към хибридна многоканална ABS система, която дава възможност освен при спиране да се задейства и при боксуване на някое от колелата при подаване на газ, и то само на буксуващото колело. Поставянето на многостепенен алтернатор&генератор+контролер, и електрически /ел.двг в барабаните/ задни колела при 4х4 моделите. При изключено 4х4 то може да служи за заряд на акумулатора и допълнително захранване на консуматорите по време на движение. Така екипирана колата е готова за надстройка до хибрид, че и по нагоре при желание на клиента, когато му дойде времето за това, тоест на акумулаторите. Много се изостава с промяна конфигурацията, и обема на багажното отделение, а то би трябвало да се променя, чрез секционна задна врата, и издърпващ се модул L 50-90см, като задната му част има възможност за хоризонтално и вертикално положение. Е, това са ми вижданията за перспективите на Дъстър при запазването на сегашните габарити, и най важното челното съпротивление да е доста под 28.. Относно шасито не е взето предвид възможността, че колата може да застане на кантар, и за целта средната му част трябва да има клиренс 25-30см със съответната форма, а общия клиренс не би трябвало да е по малко от 23см при сегашните габарити на ДЪСТЪР! Едва ли, ще излезе по скъпо от сегашните модели при прилагане на модулния метод на производството стига да го направите. Всичко добро и успех!
  • #7
    че то рено кога не е ( преди 7 години )
    Отнасяй се с уважение към историята и традициите на която и да е марка, за което е нужно да четеш.Автомобилите не може да са само Мерцедес, БМВ, АУДИ, защото неграмотни прошляци, като теб, щяха да се возят само на рейса!!!
  • #6
    111 ( преди 7 години )
    че то рено кога не е било евтина и буклучива марка?
  • #5
    110 ( преди 7 години )
    Да, да ще направят, и кожа ще сложат и купето ще обезшумят и накрая Рено ще се окаже евтината марка. Не знам кой им мисли стратегията, но с тези нововъведения цените ще растат, макар и да местят част от производството в Мароко.
  • #4
    Гост ( преди 7 години )
    Най-накрая се сетиха г-дата от Рено, че им трябваше такава комбинация, ако пък и случайно се досетят да направят и комбинацията 4х4, дизел, автоматик и да запазят цената са уцелили на пазара.
  • #3
    Яко .. ( преди 7 години )
    задръстер за задръстеняци!
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    да вземете тия статии да си ги четете малко като ги преписвате ли..?
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Прекрасен джип.Комфорт като на S класа и проходимост като на g300 professional и patrol.
fallback
Последни