fallback

Volkswagen показа своя нов електромобил

Концептът I.D. ще се превърне в сериен модел през 2020 г.

Германският производител Volkswagen разкри външния вид на новия си концептуален хечбек, задвижван на електричество. Моделът ще бъде показан официално на автосалона в Париж, като ще се превърне в предшественик на сериен автомобил, който ще излезе на пазара през 2020 г.Концептът носи името Volkswagen I.D. и използва нов, ярък дизайн, разработен изцяло за бъдещата гама електромобили на компанията от Волфсбург. Специално за тях е направено и ново шаси – MEB. Любопитното е, че пускането на новия хечбек няма да доведе до края на електрическия VW Golf, който в момента се предлага. Двата модела ще се продават едновременно.Футуристичният на вид концепт е оборудван с 125-киловатов електромотор (168 к.с.) и комплект акумулатори, осигуряващи пробег между 400 и 600 км с едно зареждане. Засега от компанията производител не бързат да разкрият останалите технически детайли за електромобила, като това ще стане по време на стартиращия днес салон в Париж.Машината също така ще има за цел да покаже и вижданията на Volkswagen в областта на автономните технологии. Воланът на хечбека ще може да се прибира в приборния панел, като тогава автомобилът ще преминава в изцяло автоматичен режим на придвижване. От компанията са категорични, че автономната технология ще бъде напълно готова през 2025 г.Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen i.d.
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    Голф 13
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    VW ще се чудят до 2020 какво да измислят, че да се чупи този ел. автомобил и да има нужда от обслужване, защото това на тях е най-голямата им болка. Хората ще спрат да им ходят по сервизите и ще фалират всичките им представителства. Това общо взето важи за всички автопроизводители без Тесла.
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз пък в гаража правя електромобил с пробег 1500 км и мисля да го пусна 2030 година. Засега съм на етап скици и рисунки :D
  • #15
    Край ( преди 7 години )
    Обаче не мога да отрека че ФВ се научиха да рисуват ел. коли. Какви ли не рисунки техни съм видял до тук - коя от коя с по-дълъг пробег.
  • #14
    Край ( преди 7 години )
    Японците наложиха хибридите и колите с електромотори на немците им остава да измислят колите с електромери. Болно ми е да го кажа но Германия вече никога няма да бъде това което е била до средата на миналия век.
  • #13
    Leberknoedel ( преди 7 години )
    Хехе, наистина А-, Б- и Ц-колонките, както и цялостно формата са 1:1 с предишния Аурис!Колкото до "величието" на ФВ при електромобилите - май бъркате желанието с реалността. Величието им изцяло зависи от азиатците които им правят батериите.
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Името е раконсипирано ! I.D. е съкратено от I.D.T.И дюзите щели да са от Сименс, не от Бош !!!
  • #11
    Режията майна ( преди 7 години )
    Я виж ти - Рено Зое ама след амнайсе години и с емблема на фауве. Щом ще догонват франсетата работата наистина не е добре
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    ХАхаха 2020та. Всички останали изкарват ел. модели от 5-10 години, а те говорят за след 5. Пълни смешници. Те така говореха и за e-tron на ауди, ама гледам ги няма на пазара, както бяха обещали?Смешните вагонетки пак пишат глупости и се снимат с гоуф 3ката в гаража им и слагат снимки във файса.Тотални смешници, доказващи го всеки ден ахахахах смеха е гарантиран с тях.
  • #9
    до zoom-zoom ( преди 7 години )
    Корола е колата на третия свят.Да,той е и най-многоброен. В страни като Ирак,Сирия,Нигерия,Алжир,Либия,Тайланд,Пакистан,Бангладеш,Индонезия или Малайзия е почти невъзможно да видиш друг автомобил в този сегмент,освен Корола. За Разлика от страни като Германия,Франция,Дания,Холандия,Италия,Швеция или Норвегия,където няма да видиш масово този леген.Това са фактите.Надявам се да си Дошо под един от многобройните му ник-ове.А ако си,явно съм си губил времето да спорим.Приятен ден!
fallback
Последни