fallback

Jeep Cherokee/Джип Чероки

+добри качества на пътя, висока приложимост по трудни терени, лесен за управление- сравнително малко пространство в купето, неудобна позиция на седене, много висок разход на гориво, неикономичен

История на модела: 05/1988 – Чероки с 2,5 л. 4-цилиндров двигател (90kW /122к.с.), 4,0 л. 6-цилиндров двигател (126 kW/171 к.с.) и 2,1-литров турбо-дизелов двигател (59 kW/80 к.с.), задвижване на четирите колела с възможност за включване/изключване или перманентно 4Х4 задвижване, петстепенна механична или 4-степенна автоматична скоростни кутии 09/1991 – 4,0 литров 6-цилиндров двигател, но вече със 136 kW и 185 к.с. 01/1993 – представяне на модела Grand Cherokee/Гранд Чероки (по-голяма колесна база) с 4,0 литров 6-цилиндров двигател (135 kW/184 к.с.) и 5,2 литров V8 – двигател (158 kW /215 к.с.) 03/1995 – нов 2,5 литров турбодизелов двигател (85 kW /115 к.с.) 01/1996 - модифициране на моделите, еърбег за мястото до шофьора 04/1999 – нова версия на Grand Cherokee с 4,0 литров 6-цилиндров двигател със 140 kW/190 к.с., 4,7 литров 8-цилиндров със 162 kW /220 к.с. и 3,1 литров 5-цилиндров, турбодизелов двигател със 103 kW / 140 к.с. 09/2001 – смяна на моделите при Чероки. Двигатели: 2,4 литров със 108 kW /146 к.с., 3,7 литров със 155 kW /210 к.с., 2,5 литров комън-рейл дизелов двигател CRD със 105 kW /142 к.с., нов 2,7-литров турбодизелов двигател за Гранд Чероки, 120 kW/163 к.с. 01/2003 – 2,8 литров турбодизелов двигател за Чероки със 110 kW/150 к.с. Кой би си помислил, че някогашният армейски джип ще се превърне в луксозен автомобил 4Х4? Чероки и Гранд Чероки (вторият има с 12 сантиметра по-дълга колесна база) имат задвижване на четирите колела и са добре подготвени за всякакви терени и условия. При двигателите има различни алтернативи: 6-цилиндрови, типично американските V8 или предназначените за европейските пазари турбодизелови мотори. На малкия Чероки най-добре му пасва 4,0-литровият 6-цилиндров двигател, който се монтира от самото начало на производството и през годините многократно е модифициран. Той разполага с достатъчно мощ за всяка една житейска ситуация и с него спокойно можете да си правите американски тип пътешествия. Но сметката за това излиза солена: той поглъща не по-малко от 14 л/100 км. 5,2-литровите V8 ( в периода 1997-1999 г. 5,9 л.) при Гранд Черокитата си позволяват дори с два литра повече, но компенсират това с максималния си въртящ момент. Представеният през 1999 г. 4,7-литров двигател харчи по-малко, но и максималният му въртящ момент не е голям. Сравнително по-пестеливият турбодизелов двигател може да се определи като наистина добър. Автомобилът е лесен за управление. Дори при висока скорост и малкото и голямото Чероки се движат стабилно напред, преодоляват завои и неравности по начин, който буди доверие. Не бива да се забравят и невероятните им качества в ролята на влекачи. Позволеният товар при най-мощните модификации на Гранд Чероки може да достигне до респектиращите 3,5 тона! Що се отнася до комфорта, големите Черокита са типично по американски пълни с луксозно оборудване. Климатикът и темпоматът се разбират от само себе си. При топмоделите, произвеждани в ограничена бройка, кожените седалки допълнително биват затопляни или охлаждани посредством сензори, а огледалата за обратно виждане се настройват автоматично спрямо водача. ABS-системите и въздушните възглавници са вкарвани в джиповете Чероки постепенно. През 1993 г. големият брат започва с антиблокировъчна система и еърбег за шофьора. Въздушната възглавница за мястото до него се появява в началото на 1996 г. с модернизацията на двата модела. От 2001 с началото на производството на новия малък Чероки и големият Гранд Чероки получи странични въздушни възглавници. Статистиката на възникналите проблеми не говори в полза на една приятелска симбиоза между шофьора и неговото Чероки. От финансова гледна точка може да се препоръча 2,7-литровият дизелов двигател на Мерцедес. Който си купува 5,2 литровия бензинов V8, вероятно стопанисва бензиностанция. Jeep Cherokee в този вид се произвежда след 2001 годинаНай-често срещани повреди Мотор: До 1998 г. проблеми с цилиндровите глави и гарнитурите, както и с помпа в охладителната система Горивна система: дефектни помпи на инжекциона при 2,5 литровия турбодизелов двигател от 1997 г. Охладителна система - скъсани и спукани маркучи, дефектираща помпа при 5,2 – литровия двигател (ако не се смени своевременно охладителната течност). Повиквания в сервизите на компанията: за закрепване на щанга в кормилната система (при Гранд Чероки произведство 2000 г.), за системата за управление на въздушните възглавници (производство 2001 г.), проблемна щанга в кормилната система (производство 2003 г.)Ако имате опит с Cherokee или Grand Cherokee коментирайте публикацията!
Тагове:
fallback
  • #15
    Константин ( преди 4 години )
    У Вас телефон все время занят, перезвоните как будет время. 8(904)338-08-97 Виктор
  • #14
    Денис ( преди 4 години )
    У Вас телефон все время занят, перезвоните как будет время. 8 (999) 529-09-18 Денис
  • #13
    Алексей ( преди 4 години )
    Перезвоните мне пожалуйста по номеру 8 (812) 200-42-35 Алексей, для связи со мной нажмите кнопку 1.
  • #12
    Алексей ( преди 4 години )
    Перезвоните мне пожалуйста по номеру 8 (812) 200-40-97 Алексей, для связи со мной нажмите кнопку 1.
  • #11
    ( преди 4 години )
  • #10
    Виктор ( преди 5 години )
    Перезвоните мне пожалуйста по номеру. 8 (812) 747-16-80 Алексей. Для связи со мной наберите 1. Необр&#1
  • #9
    Виктор ( преди 5 години )
    Перезвоните мне пожалуйста по номеру. 8 (931) 979-09-12 Иван.
  • #8
    джееп ( преди 6 години )
    карам ГРАНДОВЕ ОТ 2002И ДО ДНЕС ВСИЧКИ МОДЕЛИ БЕЗ 5.2.ДИЗЕЛИТЕ 2.7 И 3.1КАТО ДВИГАТЕЛИ СА ПРОБЛЕМНИ И ОКАЧВАНЕТО И ХОДОВАТА ЧАСТ НА ТЕЗИ КОИТО СА ПРОИЗВЕДЕНИ В АВСТРИЯ Е РАЗЛИЧНО И ПО ЛОШО ИЗПЪЛНЕНИЕ 4.0 ПРОИЗВЕДЕБ В USA Е ЗДРАВ КАТО ЧУК С ДВА ДИФЕРИНЦИАЛА ОПРОСТЕН АГРЕГАТ С ПО ДВА КЛАПАНА НА ЦИЛИНДЪР ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВ И ЛЕСЕН ЗА ПОДРЪЖКА МИТОВЕ СА СКЪПИТЕ ИМ ЧАСТИ И ЗА РАЗХОДА ИМ!ПИШАТ ВЪВ ФОРУМИТЕ РАЗНИ РАЗБИРАЧИ .ЛАКОМИ БИЛИ 12-14 НА 100КМ.!!!ДА СИ КУПЯТ ПАНДА ИЛИ ML350ДА ВИДЯ.JEEP НЕ Е SUV!
  • #7
    jip ( преди 13 години )
    Резервоара е 23 галона :-) Дизеловите модификации са само за избрани щедри мазохисти с широки пръсти, а средното двигателче 5,2 бензинка на метан излиза колкото малолитражка на бензин. Ако някой не може да кара с цената на 7 л/100 км бензин, то да си вземе Тико на газ.
  • #6
    Jeep не е SUV! ( преди 13 години )
    Jeep не е марка а квалификация...Имам такова средство за придвижване 2,7CRD и не намирам слаба страна, сигурно трябва да спомена, че смених мерцедесa с този расов автомобил..., с една дума - превъзходен! Ако някой се чуди дали да си купува - няма да съжалявате, ако изберете Jeep. Важно е да знаете, че не гори малко, не евтин, но всяка стотинка си заслужава да е инвестирана по този начин в сигурност и комфорт!Jeep не е SUV, а средство за придвижване с истинско 4Х4 задвижване!
fallback
Последни