fallback

Кралете на Нюрбургринг мерят сили на правата

VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R в драг дуел (Видео)

Двете най-бързи към момента машини с предно предаване на пистата Нюрбургринг се изправиха една срещу друга и на драг отсечка. Това са хечбеците VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R, които мерят сили в няколко дисциплини, включително 1 миля. Драг състезанието е организирано от британското издание AutoExpress, като засича времената на двете коли за ускорение от 0 до 30, от 0 до 60 и от 0 до 100 мили в час (съответно 48, 80 и 161 км/ч), както и на 1 миля (1609 метра). Двата автомобила са почти аналогични както като концепция, така и като характеристики. Основната разлика е, че VW Golf GTI Clubsport S е лимитиран модел, от който ще бъдат произведени само 400 бройки, докато Honda Civic Type R няма ограничение в това отношение. Въпреки това обаче японската кола има по-висока начална цена. VW Golf GTI Clubsport S вече отмъкна короната на Нюрбургринг от Honda Civic Type R, но дали ще надделее и на правата? Отговорът е във видеото.

fallback
  • #97
    Ami lesno ( преди 8 години )
    Ako ti go obqsnqvash sus dulga 6 ta si se oburkal. Try again shtoto golfa pochna da otkusva mejdu 100-110 mph i nagore vse pak mu trqbva vreme da otvori 1,5 sekundi prednina.. Nali ne mislish che hondata e stoqla na top speed prez tova vreme? Naprotiv predi hondata da udari svoq top speed edinstveno i samo ima predimstvo pred golfa zaradi po kusa 6ta.. Poveche moshnost ot dvigatelq stiga do kolelata..no daje i tova ne kompensira nekadurnostta v aero otdelenieto...i golfa q ubiva vupreki tova..
  • #96
    Ami lesno ( преди 8 години )
    Do 100 mph sa ravnostoini. Posle nevuzmojnostta na honda da izvleche sushtiq downforce kato golf ot po malki anti krila si kazva dumata.. Golfa ima po malko suprotivlenue sus vuzduha a suzdava ne po malko downforce (tova go kazvam zaradi vremenata im na ringa).. I taka vqtura nadviva vteca i hondata uvqhva. Sega razbra li? Ne e ot po dulga 6ta na golfa osven ako hondata ne im svurshva shestata pri po malko ot 250 km/h. Bez da proverqvam top speeda sum sig che tova ne e taka...
  • #95
    до: Haha ( преди 8 години )
    Ще коментирам старта. Казваш на старта Хондата дръпнала с 0,2 сек. ОК, случва се. А после? После защо Хондата ги поддържа тези 0,2 сек? 0,2 сек на 30 мили, на 60 мили и на 100 мили. Все 0,2 сек и това не се променя.Е нали казваш, че гоуфа е по-по-най. Що не стопява разликата? И как така изведнъж в края дръпва, като невидел. Хайде сети се !
  • #94
    FF ( преди 8 години )
    v-1,ако забелязваш и минусчета цъкат.Всеки си има вкус и възможности и мераци,един си купува едно друг друго.Нито едната е лоша нито другата.Ама да се плющят глупости и малоумщини тука е доказано че го могат.Моли се да ги прибират в специализираните заведения..половината от тези имат и книжки...и са кандидати за жълти..ужас и безумие..ама факт.
  • #93
    v-1 ( преди 8 години )
    Ей добре, че е джапанис гай, да напише един смислен коментар! Поздрави за което. Много злоба и просттия в коментарите, ама ако ви питам защо така се пените, надали някой ще даде логично обяснение... Мъка.Иначе и двете коли са много добри и си имат своите предимства, хората са вложили много време и ноу-хау за тези спортисти, а тук някъкви пошман разбирачи ги оплюват, сякъш цял живот са проектирали и разработвали спортни автомобили... Дс се смея ли да плача ли незнам!
  • #92
    Japanese Guy ( преди 8 години )
    Born in Japan . Raised on the Nurburgring.Tova e edin ot sloganite na japontsite.A obosnovkata e slednata: testvame sportnite si avtomobili na mnogo traseta po sveta,no za nas nay-golyam prioritet e testvaneto na Nurburgring.Zashtoto na nay-tezhkata pista izprobvame do kraen predel vazmozhnostite na mashinite.Taka,che fenove na HONDA imayte uvazhenie i tolerantnost kam germantsite , a ne zloba , zavist i obidi!From Yokohama with Love
  • #91
    Haha ( преди 8 години )
    Tezi 0,2 sekundi idvat ot starta kakto se vijda..da hondata pravi edna ideq po dobur start.i tova im dava 0,2s.. Ako ne trugvat ot mqsto Golfa shte pochne da durpa vednaga oshte pod 100km..A posle shte stane oshte po strashno... 1,2 avtobusa napred... I taka na vsqkude kudeto nabarash takava honda i im pusnesh avariini shte q otvqvash...
  • #90
    Анонимен ( преди 8 години )
    Honda0-30 mph 2,7 sec0-60 mph 5,7 sec0-100 mph 12,7 secGolf0-30 mph 2,9 sec0-60 mph 5,9 sec0-100 mph 12,9 secХората са ти го написали бе . Ти само клипчето ли гледаш? А да четеш можеш ли?До 100 mph коя е по-добрата кола? Хайде не четеш,гледай видеото и кажи коя е по-добрата? Ти колко време и къде караш с над 100 mph да те попитам?Дори и на голям състезателл да се правиш едва ли повече от 1% от изминатите километри ще са ти над 100 mph,което значи, че 99% Хонда е по-добра
  • #89
    Kakva 6-ta? ( преди 8 години )
    Kakvi podigravki do predi tova?? Hondata ze 1 kalnik oshte na starta i go durja do 100mph i pospe lastik i chao.... 1 kalnik na starta ako e podigravka.... Podigravkata e 1,5 sekundi na finala... Different league..
  • #88
    Анонимен ( преди 8 години )
    6-тата предавка на Гоуфа е по-дълга и поради тази причина в края на дъъъъългата права взе преднина. Преди това Хондата се подиграваше с пенсионерското недоразумение. Всчки шофьор знае, че е по-добре да си по-бърз до 200 км/ч, а не след това, освен ако не се състезаваш за максимална скорост. А и колко ли % от времето се кара с подобна скорост?Не повече от 1%.Остават 99% в които Хондата е по-добра. Колкото и да се мъчат придворните медии да изкарат немското недоразумение по-добро не им се получава
fallback
Последни