fallback

Кралете на Нюрбургринг мерят сили на правата

VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R в драг дуел (Видео)

Двете най-бързи към момента машини с предно предаване на пистата Нюрбургринг се изправиха една срещу друга и на драг отсечка. Това са хечбеците VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R, които мерят сили в няколко дисциплини, включително 1 миля. Драг състезанието е организирано от британското издание AutoExpress, като засича времената на двете коли за ускорение от 0 до 30, от 0 до 60 и от 0 до 100 мили в час (съответно 48, 80 и 161 км/ч), както и на 1 миля (1609 метра). Двата автомобила са почти аналогични както като концепция, така и като характеристики. Основната разлика е, че VW Golf GTI Clubsport S е лимитиран модел, от който ще бъдат произведени само 400 бройки, докато Honda Civic Type R няма ограничение в това отношение. Въпреки това обаче японската кола има по-висока начална цена. VW Golf GTI Clubsport S вече отмъкна короната на Нюрбургринг от Honda Civic Type R, но дали ще надделее и на правата? Отговорът е във видеото.

fallback
  • #107
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    I kolko sa pravite po 1 milq dulgi na ringa? Mai e edna... Е те щото като въртят обиколки на ринга на всяка права спират и тръгват от място??? Дотингер Хохе само е над 3 км, значи Голфа би трябвало да дърпа минимум 3 секунди напред там? А за цяла обиколка води с по-малко от 1.5 секунда. Как стават тия работи?
  • #106
    Анонимен ( преди 8 години )
    А Гоуфа кога ще направи някоя обиколка на ринга със стандартен и сериен модел? когато направи, нека тогава да сравняваме. За сега са най-бързите с ограничена серия кола на много по-висока цена с махнати седалки, музика, климатик и т.н. и навсичкото отгоре с полусликове, а не с нормални гуми. Така, че ВАГенските номера ги знаем. Ако нещо не ти се вярва за това което говоря, германците са ти го написали черно на бяло. Айде у лево сега, че стана късно и бързам!
  • #105
    Mdaa ( преди 8 години )
    Qponcite pravili... Vijdame kakvo sa napravili... Vw sa im pkazali kak se pravi sus sushtiq power i teglo sa napravili po dobra obikolka na ringa.. Atyka nqkoi obwsnqvashe kak honada si razrabotvali kolata naringa i tova bilo nai vajnoto za tqh i nz kvo.. Zashto sled kato sa tolkova dobri i imat tolkova testove na ringa prosto ne im namaliha downforca i da napravqt obikolkata koqto napravi golfa? Zashtoto ne e tolkova lesno.. Mislish che ne sa opitali? Tova e nai burziq im variqnt. Tolkoz..
  • #104
    Mdaa ( преди 8 години )
    I kolko sa pravite po 1 milq dulgi na ringa? Mai e edna... A kolko sa zavoite na ringa? Mai sa dosta. Sledovatelno try again.
  • #103
    Анонимен ( преди 8 години )
    Германец да ти напише следното е доста показателно:"Купувайки немски автомобили, купувате недостатъци и дефекти"Смятай за какво говорим. Тук обаче един *** Балкански е решил да ни каже, че нещата не били така, а иначе. Абе ей, льольо, вземи си удари главата в стената, пък дано нещо положително се случи! Може и да се оправиш, но надали...
  • #102
    Моят дом беше сервиз ( преди 8 години )
    "Моят дом беше сервизът"Цитати:-"Дизелът с впръскване помпа-дюза трака като чувал с орехи"; -"Главата VW е окончателно затворена за нас"; -"Досега още не съм имал VW,който така да се привлича от сервизите"; -"Купувайки немски автомобили, купувате недостатъци и дефекти"; -"Вече престанахме да броим повредите и ремонтите"; -"Посещенията в сервиза стават толкова чести и редовни, колкото и повишението цените на горивата: при пробег 31 763км, 34 212 км,48 937 км...януари,февруари,март..." -"Всичко това ни е познато и от други модели на VW, както и на Audi"
  • #101
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не, кафявко, факт е че Хондата сцепи голфа от нула до 100, до 160 км/ч и накрая на четвърт миля.
  • #100
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "nekadurnostta v aero otdelenieto..." Ха-ха, кадърния анализатор.. Японците когато са правели аеродинамични тунели за Шинкансен, швабите още са кретали с дизелови локомотиви..
  • #99
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Golfa ima po malko suprotivlenue sus vuzduha a suzdava ne po malko downforce (tova go kazvam zaradi vremenata im na ringa). "Бре па специалист.. Ми те времената им на ринга са съвсем равностойни, пък Сивика явно е много по-бавен на правите. Следователно компенсира на завоите. Следователно има доста повече даунфорс. Следователно анализа ти е глупав.
  • #98
    Анонимен ( преди 8 години )
    измислиха 100 причини за по-слабото представяне на жълтата талига, а истинската причина е само една:просто Голфа е по-добрата и бърза кола!
fallback
Последни