fallback
Коментари ( 8 )
Напиши коментар
-
#8
Сега не зная как вървят продажбите с модела, но преди 2 г. вървеше, като топъл хляб. В САЩ беше най-малко задържащия се модел в шоурумите. Само 4 дни се задържа, следвани от Приус 10 дни. За сравнение колите в САЩ средно се задържат 53 дни в шоурумите. Явно в Европа не се продава толкова добре модела, което не ме учудва. В Европа не действат пазарни принципи, а съвсем други. Протекции и шовинизъм крепи пазара в Европа.
-
#7
Снимки искаш ли?
-
#6
Купил си си дръжки! Тия на баба ми ги разправяй
-
#5
Разбрах, когато си е купих преди 2 години!Не тази от статията с 1000 к. с., а нормална Toyota GT86 версия с ръчна трансмисия и 200 к .с.Колата е уникална наистина. Подобен кеф съм изпитвал само с МХ5. Зная, че няма да ме разбереш. Ти си фен на немското вероятно и ревностен читател на Ауто Билд. За такива хора, като теб най-важното са конете и колко ще вдигне. Закарачите нещата стоят по съвсем различен начин. Ще пораснеш и ще разбереш някой ден, евентуално...
-
#4
Има тест драйв, покарай го и ще запееш друга песен.
-
#3
И ти как разбра че е уникален автомобил? На сън ли го кара? Текът ти лигите пърдиш и се въртиш и си мислиш че караш гт86
-
#2
Не върви като топъл хляб, обаче е уникален автомобил.
-
#1
Тойота се измъчиха с този модел. То не беше Субару, после друга платформа, сега Нисан,... Е, не се продава и не се продава. Не го харесват.
1 - 8 от 8