fallback
Коментари ( 9 )
Напиши коментар
-
#9
Фиат правят клонинги на пежо и на цитроен в бус сферата, а като цяло новите модели на Ситроен си стават доста типични за марката...да може да нямат изцяло иновациите като едно време, но моделите им са свежи и различни, а и със закриването на хидропневматичното окачване на излязоха с новина, че разработват ново подобно такова...реално не са се променили много нещата. Новият кактус и Ц3 и старото вече Ц5 са много добри Ситроени! ДС-овете също според мен
-
#8
Имам трима познати с последния модел на Ц-5 и тримата твърдят,че са доволни . Едната кола я карам доста често и мога да гарантирам,че комфортът е ниво над А-6 и за съжаление над моята 5-серия. Не съм карал 7-мица или S-класа но предполагам,че комфортът е подобен. Разбира се не говорим за динамика. Допадат ми многото дребни екстри.Гасиш и отваряш вратата а седалката се изтегля да излезеш, включваш задна и страничното огледало се накланя да виждаш бордюра и други.а колата е учудващо безпроблемна
-
#7
Кой го интересува колко се продава в БГ.. След като за обема продажби за цялата страна е колкото за град като Лаипциг например...Щом твърдиш ,че Ситроен не продава отиди в Италия (от Рим на север) и виж какво става по улиците. През последните 2-3 години ми прави впечатление че там се карат толкова Пежо и строени колкото и Италиянски коли. Главно малките модели. Това скоро ще ни залее на пазара втора ръка. Аз лично предпочитам С3 или С4 пред най популярната сапунерка в Италия - фият 500
-
#6
Липсват му само бодлите на вратите и ще стане голям кактус ;))). Относно продажбите на Ситроен, в последно време само бусове, щото при баничарките лидера в момента се казва Рено (или Дачия ;))), но и при бусовете не е ясно докога ще са продажбите, щото като гледам колко са "здрави" ще отече и там.
-
#5
Откакто обявиха,че няма повече да правят автомобили с хидравлично окачване спрях да съм им фен.Едно хубаво нещо имаха и го развалиха.Сега какво?От време на време някоя извънземна концепция дето ще седи в 1 брой в някой музей и през останалото време клонинги на малки пежа и фиати.Бусове и баничарки.Мислех,че с възраждането на ДС ще се появи истински ситроен-красив и странен интериор и екстериор и много много комфорт а те решиха да правят фешън аксесоари за кифли.
-
#4
Вече ги съжалявам. Станаха жалки. Повече няма да коментирам.
-
#3
Някакви грозни капаци се отварят и. . изненада - вътре имало фарове, които светят!
-
#2
Страхотен дизайн. Пропорциите са много хармонични и динамични. Вкарали са всичко от модерните акценти - вградени отвори на ауспуха, тънки разупени линии за фаровете, няма видими греди и рамки в остъклената част и т.н.Изглежда в пъти по-добре от разни аудита или бмв, които също като първите леко са зациклили в дизайна напоследък.Мен жълтото ми харесва. Отдавна интериорите на колите имат нужда от по-сериозно разчупване на стереотипа.
-
#1
Евала на франсетата!Само този жълт цвят не ми допада.
1 - 9 от 9