fallback

Citroen C4 сменя дизайна и платформата

Следващото поколение на хечбека ще бъде готово през 2018 г.

Citroen работи върху новото поколение на хечбека си C4. Според британското изданието Auto Express моделът ще бъде готов през 2018 г., като ще претърпи редица, при това значителни промени.Французите смятат да тръгнат по пътя на крос-хеча C4 Cactus и на новия C3. Така на каросерията на хечбека ще се появят въздушните капсули, които намаляват значително последствията от сблъсък на пътя. Целта на този ход е да се привлече нова аудиторията, както и да може автомобилът да се конкурира по-добре с бестселърите на пазара в този сегмент Volkswagen Golf и Ford Focus.Бъдещият C4 ще смени и платформата си. В Citroen ще се откажат от шасито PF2 и ще преминат на далеч по-новото EMP2, което се използва за редица модели на алианса PSA Peugeot-Citroen. Залагането на новата архитектура ще позволи на хечбека да намали теглото си с около 150 кг. и същевременно да подобри пътното поведение.Шасито EMP2 разкрива възможност за използване и на хибриден агрегат, който да се зарежда от електропреносната мрежа (plug-in), но такъв в гамата на модела няма да има, тъй като ще бъде доста скъп. Линията двигатели при новия Citroen C4 ще се състои от 3-цилиндрови бензинови мотори с обем 1,2 литра, както и от 4-цилиндров двигател с обем 1,6 литра. Ще има и 1,5-литров дизел.Бъдещият C4 е само част от тоталното обновяване на гамата на френския производител. Плановете на компанията предвиждат до 2021 г. да бъдат пуснати цели 12 нови модела.Неофициални снимки: Auto Express

Тагове: citroen c4
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    150 кг. по-лек, и пак ще е по-тежък от Голф. Винаги дишат паха на германците.
  • #11
    Xexe ( преди 7 години )
    Tva e viziqta spored *** express be !
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Стопове на Голф 6 и Сироко...а уж французите бяха креативни...
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много закъсняха. Трябваше да вземат MQB- платформата преди Фолксваген.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Откога повтарям, че тази платформа PF2 е много зле! Най-после ме чуха.
  • #7
    Xexe ( преди 7 години )
    Imash predvid VW group mai!Oburkal si statiqta taq e za Citroen!
  • #6
    Край ( преди 7 години )
    Добре сменя че досегашните за нищо не ставаха. Препоръчвам им да си смменят и двигателите, скоростните кутии, седалките и таблото, спирачките кормилото. Да станат дръжките на вратите и вътрешното огледало. Струва ми се че и емблемата им пречи.
  • #5
    Xexe ( преди 7 години )
    Koe mu e bezlichnoto be s tezi air bumps se razlichava ot vsichko!Bezlichen e Golf-a koito e kato shkoda koqto puk e kato Seat!Citroen vinagi se e otlichaval na putq a sega dori oshte poveche.Vij edin Cactus s nishto ne mojesh da go sburkash!
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    С4 е една от малкото коли на ПСА с пружини отзад. Почти всичко останало е на торсиони и оттам мазната возия
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Точно първата C4-ка е известна с нетипично твърдата за марката возия.
fallback
Последни