fallback

Електрическа суперкола от Китай минава 400 без дозареждане

Windbooster Titan разполага с два агрегата с общо 544 к.с.

Китайската компания Cammus, която е един от най-големите производители на автомобилни части, през 2014 г. реши да предложи собствен модел и за целта създаде компанията Windbooster. Малко след това китайците предложиха купе Toyota GT86 с електромотор, а сега вече са готови и с първата си самостоятелна разработка – електрическата суперкола Titan. И докато показателите на електрическия вариант на GT86 бяха агрегат с мощност 204 к.с. и 500 Нм, ускорение от 0 до 100 кч/ч за 5,9 секунди и пробег от 250 км, сега нещата са доста по-сериозни. Суперколата Titan е оборудвана с два електромотора с обща мощност 544 к.с. и 1000 Нм въртящ момент, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди, максимална скорост от 260 км/ч и изминаване с едно зареждане на 400 км. Дължината на суперколата е 4500 мм, широчината - 1950 мм, а разстоянието между двете оси – 2650 мм. Въртящият момент се предава в съотношение 40:60 в полза на задните колела. Името на колата не е избрано случайно или откраднато от Nissan, тъй като почти цялата конструкция е изработена от титан. За салона на машината са използвани натурални материали – кожа и дърво. Вместо аналогови прибори е поставен дисплей с диагонал 12,3 инча. Двигателят се стартира от голям червен бутон на средата на предния панел. Налице са 3 режима на придвижване, които се превключват с клавиши от централната конзола. Акумулаторната батерия Panasonic е с водно охлаждане и капацитет 72 кВт/ч, като се зарежда от стандартна розетка за 7 часа или при използване на специална станция за 90 минути. Според представители на Windbooster електрическият Titan е напълно готов за серийно производство, като се предвижда да излезе на пазара в средата на 2017 г.

Тагове:
fallback
  • #7
    м-р АД ( преди 8 години )
    Тия китайци май нарочно използват името Титан, защото нали проекта на Ейпъл за кола така се казва.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако потърсиш - дават я 1,6т . Производителите обикновено занижават с 20%. При Форд както се оказа след тестове на журналисти даже с доста повече, но това е друг въпрос.Двата двигателя тежат общо 150кг. Не бих казал, че са леки. Може да си представиш за какви инерционни сили и загуби става въпрос дори да са електрически.Пробега абсурд да е толкова.Колата иначе е яка като концепция, но гръмките загавия винаги ми идват в повече.
  • #5
    oпетков ( преди 8 години )
    Интересно къде прочете, че колата е 2 тона? Ако е от титан е най-много 1 т.
  • #4
    Борис ( преди 8 години )
    400км от 72 кВт/ч за 2-тонна кола... а мармотите, да знаете се раждат с естествен рефлекс да завиват шоколад в станиол
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    а ти що ги сравняваш с нас? Ние не се бутаме да сме N1 в области като тази на електрическите коли, a както виждаш те се напъват.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако китайците са в 3-та глуха, то ние в коя сме?
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мчи тя теслата е седан и е 2 пъти по бърза бре?Тия китайците нещо пак изпаднаха в 3та глуха.
fallback
Последни