fallback
Коментари ( 24 )
Напиши коментар
-
#24
Тоя кош и внук му ще го продава за толокава пари
-
#23
Аудито не беше заводско. Беше 450 коня и после беше продадено.Зелената грозотия беше с двойно охлаждане поръчано в Инголщат, щото иначе прегряваше. S8 нямаше толкова коне тогава, абяха урели по 150 коня, максимум 300 на бензиновите 6-таци.
-
#22
Не се знаиавай с този е46... Тоя е служител на аутокомедията и пише простотии, да му се дразнят хората и да стават *** дискусии...Вчера ми изтриха един коментар, към него, който не беше с обиди. И като го питах наораво дали бачка в аутокомедията, се наорави на разсеян и не отговори... ***
-
#21
Доше Доше , имам такъв познат като тебе , има един израз в застраховането.."пълна щета" , той е точното ти определение...а Супрата си беше туин турбото 330 к.с...само че японски дръгели с задно предаване
-
#20
Само за справка , на околовръстният път в София преди 10-на години такова Ауди направи смешна точно Тойда Супра ...и двете бяха с заводски харектеристики
-
#19
Доше , виждам че отново се тормозиш , недей...Аудито ми е било най-непретенциозния автомобил , за разлика от Опела на пример...а относно Хондата нито части има като хората в БГ. нито пък са евтини , доста хора се отказаха от тази мъка
-
#18
Нопаурите мълчат за Нюрбургринг. Жълта тишина. Иначе могат да плюят по 15 годишни Аудита. Така само доказват колко са жалки и комплексирани от чуждите успехи.
-
#17
Ми к'во да стане на Нюрбургринг?1-ви Порше2-ри Ауди3-ти Ауди4-ти Порше5-ти Тойота6-ти ТойотаВсичко е в рамките на нормалното.
-
#16
Абе, я покажете сходна японска серийна кола с такива показатели от преди 15 години? Трошлива била ама, недозавивала била ами оставете човека който си я купи той да я мисли. те и сега нямат японците такава заводска машина. Не могат даже да я пречертаят тази.
-
#15
На Нюрбургринг?Пилотите на Toyotа Гацо Бацо Расинг оглежда задниците на Поршетата и Аудита, ако въобще имат време на ги огледатОстава им удоволствието че карат "най-технологичните" ковчези
1 - 10 от 24
първа < 1 2 3 > последна