fallback

Кои са най-добрите летни гуми?

В топ 11 на Auto Express начело е Continental ContiSportContact 5

Най-продаваното и влиятелно автомобилно списание във Великобритания - Auto Express, публикува класация на най-добрите летни гуми за 2016 година. Изпробваният размер е 225/45R17, като редакторите изнасят резултати в цели 10 категории. Снимка: Ройтерс Изпитанията са проведени на писта, като е използван един и същ автомобил. Британците са изпробвали гумите в цели 10 различни теста, включително управление на сухо, спиране на сухо, управление и спиране на мокро и аквапланинг, като са се спрели на "най-добрите от най-добрите летни гуми на пазара". Това са 11 модела гуми - Continental ContiSportContact 5, Dunlop Sport BluResponse, Michelin Pilot Sport 3, Hankook Ventus evo 2, Pirelli P Zero, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, Yokohama Advan Sport V105, Falken FK453 Azenis, Bridgestone Turanza T001, GT Radial Champiro HPY и Toyo Proxes T1 Sport. Лидер в крайното класиране е Continental ContiSportContact 5. Новото предложение на германския производител на гуми печели в 4 от общо 10 категории, а в други 3 завършва на втора позиция. “Рядко наблюдаваме такова отлично изпълнение при нашите тестове, но веднага щом започнахме обработката на резултатите стана ясно, че Continental ще запази своята 17-инчова титла. При четирите победи и три подгласни места в различните категории нямаше как да не връчим на ContiSportContact 5 голямата награда.“, коментират отличното представяне на гумата на Continental експертите от Auto Express. Крайно класиране Спиране при суха настилка Спиране при мокра настилка Управление при суха настилка  Управление при мокра настилка  Завиване при мокра настилка  Съпротивление при търкаляне ШумАквапланингАквапланинг при завиване ЦенаТаблици: Auto ExpressОще по темата: Класация на зимни гуми за сезон 2015/2016 Най-добрите летни гуми според ADAC Охладителна система за гумите Имат ли годност автомобилните гуми? Знаете ли, че по-новите гуми трябва да са на задната ос?

Тагове: auto express
fallback
  • #11
    karutsar ( преди 8 години )
    Вече и производителите на автомобилни гуми се нагодиха големият оборот.Почти всички (особено зимните)гуми са добри първата и втората зима , разбира се от значение е и пробега.Всички гуми като се износят с 25-30% от протектора и се превръщат на ***.Всичко е плод на агресивна реклама и печелене на пари (разбира се за наша сметка)и нищо повече.
  • #10
    до: Minuva42 ( преди 8 години )
    Тези случайните неща ги правят и при колите. Континенталките са немски *** и по всички тестове ги изкарват все най-добрите, а аз като съм имал такива са всичко друго но не и най-добри. Съвсем случайно е и че списанието направило изследването е от групата на Ауто Билд. Май случайните неща станаха много, както при немските коли, които все случайно са по-по-най, а реално са в долната половина.
  • #9
    Minuva42 ( преди 8 години )
    Чудно защо Michelin PS3? Това е стара гума. Вече има PS4.Сигурно случайно са се объркали.
  • #8
    нововнос ( преди 8 години )
    qwerty , то май като става дума за зимни гуми, дали са скъпи или евтини мисля че повече от 2 зими не си запазват качествата. Аз поне зимните ги карам по 2 години само и после ги подарявам за жълти стотинки на който иска.
  • #7
    qwerty ( преди 8 години )
    всеки си прави избора според джоба, но съм силно предобеден към най-ниския клас. Имах такива за зимни на предишната кола. Първи и втори сезон прилично, но на третия нещата драстично се промениха, грайфер има но смеската става ужасна, твърда и никакво сцепление, на края на зимата при затоплянето вече гумите почти не можеха да се карат, без да преувеличавам задницата постоянно се мяташе до смяната им разбира се .Така че гуми поне от среден клас ( не най- най- най китайски и подобни)
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Goodyear са най-надценените гуми. Струват скъпо, а не са нещо кой знае какво.Новата гама Continental не ги знам как са, но старата бяха супер, само през първата година. През втората бяха зле. Много зле. Явно са гуми само за 1 г. и после да ги хвърляш на бунището, ако не искаш да се пребиеш някъде.Най-добрите, балансирани и дълготрайни за мен са Michelin. Какъвто и размер и за който сезон да вземеш от тази марка си заслужават парите. Първоначално даваш малко повече пари, но си на сметка.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Извинявам се размера е 255/40/19 Dunlop Super Sport, за долния коментар.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Dunlop Super Sport - изключително добра гума, поддържа висока скорост с малко износване. Цената е по добра от Conti. Моите са 225/45/17 - на S6 2007 и редовно се натоварват на 180 - 200 км/ч по магистралите - 4 година са и догодина мисля да си сменям. Ще взема пак Dunlop.
  • #3
    thebrainless ( преди 8 години )
    Реших да рискувам с много евтини гуми това лято и взех petlas velox sport, естественно след повече четене. Учудващо добре за парите си, така че който няма бюджет за среден и висок клас, може да се спре спокойно на тези.
  • #2
    нововнос ( преди 8 години )
    На Рав четворката ми съм с йокохама и съм доволен, пак такива ще купя на есен. Авенсиса ми го купих с някакви *** корморан, които не са супер стари - на 3 години са, но са се втвърдили така че не ме държат и в сухи слънчеви дни както трябва. Ще ги смяня с нещо среден клас щото авенсиса ми е само за градско по 14-15 км на ден и скъпи няма смисъл.
fallback
Последни