fallback

Кой колко харчи за реклама

Най-много дава Jaguar - $3 325 на кола, докато Tesla харчи едва $6

Автомобилните компании разполагат с огромни бюджети за реклама, чрез които анонсират и промотират своите продукти. Анализ на Global Equities Research, публикуван от Teslarati, разкрива кои производители харчат най-много за реклама и кои заделят най-малко. Снимка: Ройтерс Както може да се очаква, с най-високи разходи за реклама са производителите на луксозни автомобили. Първенец е британската марка Jaguar, която заделя по 3 325 долара от продажната цена на всеки свой автомобил. След нея се нарежда Lincoln с 2 550 долара, а на трето място е подредена Fiat (2 158 долара). През последните няколко години италианската компания стартира мащабно обновяване на гамата си модели, което вероятно налага по-голям бюджет за реклама. В топ 5 присъстват още Lexus и Cadilac. С най-малки разходи за реклама е американският производител на електрически коли Tesla - само 6 долара на продаден автомобил. В топ 5 попадат още Toyota, Honda, Porsche и Smart. Средната сума за автомобилния сектор е 1000 долара. "Някои марки автомобили са се доказали във времето и не се нуждаят от мащабна реклама. Голямата изненада тук е новоизлюпената компания Tesla, която за кратък период от време и без много разходи успя да си изгради отличен имидж", коментират от Global Equities Research. Подробностите вижте в таблицата

Тагове:
fallback
  • #4
    FenIX ( преди 8 години )
    За какво им е на Тесла да правят реклама като току се появи някой "убиец" на Тесла от Китай до Европа ;-) Понякога само на картинка ама пак се споменава, че ще конглокира Тесла. Те станаха нещо като еталон в тоя тип коли и затова не им се налага да наливат много в реклама. По-добре да наливат ресурс в нови разработки.
  • #3
    nov ( преди 8 години )
    Колеги, проявете малко икономическа логика. Тук не се коментират рекламни бюджети в абсолютен размер, а общите разходи се разнасят към брой реализирани автомобили. Предвид, че Джаг в последната година и половина промотират 3 нови модела /4 с F-type coupe/, които още не са постигнали пикови продажби ... ами, нормално е.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тесла, Тойота и Хонда, наистина нямат нужда от реклама. Самите имена на марките са един вид реклама и хората ги знаят, че техните продукти са най-добри.тук ме изненадва присъствието на Порше. Те също са институция в автомобилостроенето и са световно известна марка, но и правят доста реклама. Поне в Германия. В повечето списания (особено тези за мода) има цели страници с реклами на Порше. Отделно в градовете има доста реклама, в метрото и по билбордове.
  • #1
    v-1 ( преди 8 години )
    Jaguar - Tata motors :D :D :DКато го прочете човек и звучи нелепо...Инче се вижда, че доказалите се Марки като Тойот и Порше нямат нужда от голяма реклама и са разпознаваеми. И разбира се изненадата Тесла, която всеки ден набира все повече популярност.
fallback
Последни