fallback
Коментари ( 22 )
Напиши коментар
-
#22
Със стартова цена от 19К, Клио е много добър избор в класа си, предвид че повечето му Конглокенти започват от 20-22К. Сега като има опция за 110 к.с. дизел с 6 степенен автомат, ще стане още по-атрактивен (най-вече за каките ;))). Относно дискусията за Форд, добре е да покарате първо новите им животогаранционни модели ;))).
-
#21
Като се дореди консервата за гащници - Дачия до Австралия,дали под бранд Рено дали под Лада, дали под лаjно тогава ще я споменавате в едно изречение с автомобилите с над 1 век традиция!Много ли ги карат тия тенекии в Англия? :)))
-
#20
То пък коя ли европейска марка постига някакви резултати на тестовете за надеждност, всичките са капризни фрашкани с разваляща се електроника Бош, френско немско италианско все тая. Ако не бяха акцизите за азиатски коли Тойота да е помела европейския пазар, както издуха Форд и ГМ в САЩ и Канада
-
#19
Дачия е също така в цяла Латинска Америка и Африка под бранда Рено, пазари на които и Фолксваген не може да се дореди, каму ли недоносчето му Шкода, пък и проверете пак Германия и Англия ще се учудите колко Дачии се пласират и там.
-
#18
Дачия е само на изток от Унгария.... Предимно в Румъния и България. Виж Шкода е друга бира.
-
#17
Дачия, Дачия къде е?
-
#16
Защо да не са отразени Каджар се предлага вече година? Просто минаха 4-5 години от фалита на ГМ, нещата се оталожиха и пазара върви към традиционните от десетилетия класирания... ФВ 1, Опел 2, Форд 3 (или Форд 2, Опел 3... погледнете статистики за последните 20 години). Чудо за 3 дни.. в случая чудо за 5 години е рено.
-
#15
Има данни и за първите четрири месеца, Фолксваген - 580167, Форд - 377289, Рено - 358286, Опел - 348405 и Пежо - 312379. За май месец вече започнаха да излизат данни, например на четирите най големи пазара, Германия, Великобритания, Франция и Италия, данните са следните: ФВ - 97984, Рено - 66743, Форд - 62362, Опел - 53439 и Пежо - 54050.
-
#14
Това е класация за първото тримесечие на годината, още не са отразени Каджар, Меган 4 и Талисман като продажби. Пилците се броят на есен. След приватизацията никой не вярваше че Рено ще отцелеят. А те не само се развиха, а дори взеха Нисан и станаха заедно мегаконцерн.
-
#13
Така като гледам не втори, към пети са се запътили тази година.
1 - 10 от 22
първа < 1 2 3 > последна