fallback

Koenigsegg измъкна 400 к.с. от 1,6-литров двигател

Новият агрегат се разработва съвместно с китайците от Qoros

Компанията Koenigsegg разработва нов 1,6-литров турбомотор с 4 цилиндъра, чиято мощност ще е не по-малко от 400 к.с. Това съобщи шефът на шведския производител – Кристиан фон Кьонигсег, цитиран от изданието Carbuzz.Към момента новият агрегат е само прототип, като в неговата разработка участва и китайската компания Qoros. По думите на Фон Кьонигсег за направата на мотора са използвани принципите, заложени в двигателите на суперколите Agera и Regera. Бизнесменът и партньорите му смятат да пуснат на пазара нова марка автомобили, които да бъдат по-достъпни като цена, но в същото време да изполват технологиите и опита от суперколите на бранда Koenigsegg.„Намалявайки диаметъра на цилиндрите и увеличавайки техния ход, ние можем да намалим топлинните загуби на двигателя. Освен това използваме нов тип клапани от висококачествени материали, които ще ни позволят да направим мотора максимално ефективен”, обясни Фон Кьонигсег.В компанията за суперколи не се притесняват от използването на скъпи материали за новите агрегати, тъй като са на мнение, че при масово производство цената на двигателя ще спадне значително. В моторите ще бъде внедрена и технология на компанията FreeValve, която е собственост на Koenigsegg, и така ще бъде повишена тяхната ефективност.Според Фьон Кьонигсег с помощта на новата разработка ще може с невероятна точност да се контролира отварянето и затварянето на клапаните независимо от един друг по време на целия процес на изгаряне. Това ще позволи на новите двигатели да бъдат по-леки, по-компактни, по-мощни и по-икономични от стандартните мотори с вътрешно горене.Снимка: Koenigsegg 

Тагове:
fallback
  • #11
    голема файдъ ( преди 7 години )
    Ни най малко не ме притеснява бръмченето,а така написани параметрите означават мощен двигател с як върт.момент.Там има комфорт и ресурс.Това идваше да рече примера.Не съм фен на електрото,а на върт момент и мех.трансмисия.
  • #10
    До кел файдъ ( преди 7 години )
    "нормалните хора искат автомобил който се движи на 2000 оборота с 140"на точно 2000 оборота никои седан не върви с 140км/ч.при s8 примерно 140км/ч са при 2220 оборотатеб бръмченето ли те притеснява при 3500 оборота?ако е така търси електромобил. почти не се чува звук от задвижването, а малко от гумите, но може спокойно да си слушаш музиката
  • #9
    до Во ( преди 7 години )
    е да ама живота на турбинирания двигател от бмв беше 1500км.
  • #8
    Bo ( преди 7 години )
    80те години на миналия век БМВ Ф1 1,5 1500кс , тези не са измислили нищо.
  • #7
    Големи сте инжинери. ( преди 7 години )
    Пишете за шведите правещи най-бързия автомобил в момента, като за не разбиращи как се прави двигател. Нека да изчакаме да видим резултата преди да коментирате така ожесточено.
  • #6
    кел файдъ ( преди 7 години )
    ...може нисан да е изкарал и от 2 цилиндъра но тия пасатори не стават за нищо..кухи коне, без върт. момент а за да се получи нешщо гоним диви обороти.. max nm се явяват нейде към 6000 оборота..това за какво ти е като автомобил..да да ,забравяме хондаджии и теслари живота им минава в дръппки по светофарите..нормалните хора искат автомобил който се движи на 2000 оборота с 140 4 човека и климатик..останалото са тенекета,
  • #5
    Striker ( преди 7 години )
    Е кел файда, че шведи разработват двигателя, като партньори са им жълти??
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Окрили са топлата вода...Японците още от кое време правят от малко кубици много коне ...Миналата година Нисан изкараха от 1.5 3 цилиндъра 400 коня тежи 40 кг. ...Сетили са се и на Стария континент най-накрая за това,което японците правят от 30 години...
  • #3
    :) ( преди 7 години )
    Щом Koenigsegg са се захванали, нещата ще се получат.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защо не се подигравате на Кьонигсег,че работят с китайци!??!?!?
fallback
Последни