fallback

Takata изтегля още 40 млн. въздушни възглавници

Така сервизната акция ще засегне над 50 млн. коли

Щандът на Takata на Автосалон Франкфурт 2015. Снимка: Automedia.bgСервизната акция на японската компания Takata ще засегне допълнителни 35-40 млн. въздушни възглавници, съобщава Управлението по безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA). Така общият брой на засегнатите автомобили ще превиши 50 млн. коли. Компанията вече обяви сервизна акция за близо 30 млн. дефектни еърбега, поставени в около 24 млн. автомобила. Според анализаторите на AutoNews изтеглянето ще коства на Takata около 3,5 млрд. долара. Дефектните възглавници са използвани за предните две места на модели от множество производители, сред които Honda, Toyota, Nissan, Mazda, BMW, Ferrari, General Motors. Сервизната акция ще стартира през май и ще продължи чак до края на 2019 година. Тя ще се проведе на 5 етапа, като първо ще се привикват най-рисковите автомобили. Проблемите въздушните възглавници са причинили смъртта на поне 10 души, като са ранили още най-малко 100, твърди NHTSA. Проблемът е свързан с използваните материали, които не са устойчиви на корозия. При активирането на еърбега е възможно той да експлодира, разпръсквайки смъртоносни парчета метал.Още по темата:Пореден смъртен случай с еърбег на Takata

Тагове: takata
fallback
  • #4
    до FenIX ( преди 8 години )
    Проблемът при Ферари се казва ФСА и Маркионе!Много малка част от БМВ са оборудвани с Таката,и това са предимно модели правени в САЩ и предназначени за САЩ.Както и някои модели Мини. А по-големи *** от ГМ са само ФСА.Между другото сигурно ще има и допълнително разследване,защото досега при БМВ няма регистриран случай,подобни на тези в Хонда,Тойота и Нисан.
  • #3
    FenIX ( преди 8 години )
    С тия възглавници са и BMW, Ferrari, General Motors. И те ли да се научат да не купуват евтини ***? И изобщо не е ясно колко евтини са били. Таката са голям производител и логично много марки се снабдяват с техните продукти. Надали точно Ферари са тръгнали да тънят цената с въздушни възглавници. Лошото е че и реномирани производители занижават качеството и контрола и стават сериозни гафове.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    евтиното винаги излиза скъпо !
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хак и ем на х'американците! Само японски *** да карат докато им узреят тиквите за автомобили. Ако дотогава не са им ги пръснали аербековете на Хондите,Тойотите и Нисаните.Ще разберат по трудния начин,че като си купуваш евтини ***,получаваш сериозни проблеми
fallback
Последни