fallback

Volkswagen представи нов бензинов мотор

1,5-литровият агрегат от серията ЕA211 работи по цикъла на Милър

Концернът Volkswagen представи на международен симпозиум във Виена ново поколение двигатели от серията EA211 TSI, което е получило добавка "evo" към името си. Агрегатът е оборудван с турбо компресор с променлива геометрия и вече работи по цикъла на Милър.Новият мотор е с обем 1,5 литра, като на първо време ще бъде достъпен в два варианта на мощност – 130 и 150 к.с. Максималният въртящ момент в първия случай е 200 Нм, достъпни в диапазона 1300-4500 об/мин. За втория засега няма данни.Агрегатът заменя досегашния 1,4 TSI със 125 к.с., който също постигаше 200 Нм в диапазона 1400-4000 об/мин. Новият двигател е с 10% по-икономичен от предшественика си, като е известно че смесеният му разход при модела VW Golf е 5,2 л/100 км.Главната особеност при цикъла на Милър е, че всмукателният клапан се затваря по-късно отколкото при стандартния мотор. Така той остава отворен известно време, след като започне компресията. В него тя е увеличена на 12.5:1, а освен това е поставена нова система за директно впръскване на гориво с увеличено налягане до 360 бара. Напълно преработена е и главата на блока на цилиндрите.Новият мотор ще се появи на модели на концерна VW Group до края на годината. Снимки: Volkswagen 

Тагове: volkswagen group
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мдаа вече технологията на ДВГ започва да се изчерпва.Стига се до моментът,че двигателят е толкова труден за поправяне,че е по-изгодно да си купиш нов блок или автомобил отколкото да го ремонтираш.
  • #9
    Дошо ( преди 8 години )
    Поредният консуматив от СОЦваген!
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    След 20 години като пристигне в перник този двигател ще гори 3/100 в гоУф ге-те-и
  • #7
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    ЕА211 - това ЕА е или Електроник Артс, или Емпорио Армани...щот' сме модерни!а аз като Олд Скул си бухам на японска бензинова атмосферка, която ще надживее Модите поне 2 пъти! айде със здраве!...на двигателя имам предвид, а и на четящите ;-)
  • #6
    МЕН ( преди 8 години )
    Интересно колко от 10% по-нисък разход са софтуер, все пак хората са водещи в разработката на подобни програми...
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Маслояд
  • #4
    Dooobre ( преди 8 години )
    Ок,ама новият турбомотор на Хонда 1,5 (174 кс) ще го сложи в малкия си джоб. И така....
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    TSI-тата са големи *** и най-после решиха да ги заменят с други мотори. Крайно време беше. Много народ изгоряха. Всички се оплакват от разход на масло, а от официалните сервизи се оправдават, че 1 л. масло на 1000-1500 км. било в рамките на нормалното. Все си мисля, че за нов двигател е прекалено. Да беше само маслото с мед да ги намажеш. Разхода на гориво е фрапиращо по-висок от обявения и ангренжните вериги прескачат и кривят разпределителни валове и срещат бутала с клапани. Много са зле!
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГи, не е 1-ви април, че да ги пишеш тези глупости!
  • #1
    механика ( преди 8 години )
    Честито! Колегите от сервизите пак ще имат достатъчно работа. Добре, че са немците, за да не фалираме!
fallback
Последни