fallback

Volkswagen представи нов бензинов мотор

1,5-литровият агрегат от серията ЕA211 работи по цикъла на Милър

Концернът Volkswagen представи на международен симпозиум във Виена ново поколение двигатели от серията EA211 TSI, което е получило добавка "evo" към името си. Агрегатът е оборудван с турбо компресор с променлива геометрия и вече работи по цикъла на Милър.Новият мотор е с обем 1,5 литра, като на първо време ще бъде достъпен в два варианта на мощност – 130 и 150 к.с. Максималният въртящ момент в първия случай е 200 Нм, достъпни в диапазона 1300-4500 об/мин. За втория засега няма данни.Агрегатът заменя досегашния 1,4 TSI със 125 к.с., който също постигаше 200 Нм в диапазона 1400-4000 об/мин. Новият двигател е с 10% по-икономичен от предшественика си, като е известно че смесеният му разход при модела VW Golf е 5,2 л/100 км.Главната особеност при цикъла на Милър е, че всмукателният клапан се затваря по-късно отколкото при стандартния мотор. Така той остава отворен известно време, след като започне компресията. В него тя е увеличена на 12.5:1, а освен това е поставена нова система за директно впръскване на гориво с увеличено налягане до 360 бара. Напълно преработена е и главата на блока на цилиндрите.Новият мотор ще се появи на модели на концерна VW Group до края на годината. Снимки: Volkswagen 

Тагове: volkswagen group
fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 7 години )
    ООО щото пък ФолЦъВагин не са подигравка с клиента, еле пък европейския!
  • #19
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    ела и я огледай, мой! ама си приготви една бутилка ОБАН - single malt... много обичам да пия за чужда сметка! само МАН СИТИ, оле!!!
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    zoom-zoom тая мазна не само е мръднала ами е пътник към надин за 7 години няма здрав детайл без да е прояден от ръжда !кого лъжеш ?
  • #17
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    аман от писания на дилъри, които гледат да си приберат комисионката, за това и се опитват да ни убедят, че нема смисъл да се търси надеждност при избора на съвременен автомобил...аз пък гледам за надеждност! маздата я взех нова преди почти 7 годинки, не е мръднала, като изключим застрахователни събития...както казах, със здраве!
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ханко, брат, прав си че за качестото на 10 годишен автомобил минал х-стотин хилади километра у собственици нофнос не трябва да се съдиНо го казваш все едно е престъпление да караш стара кола. В крайна сметка не всеки има пари за нова кола.Иначе по темата имам поглед върху служебен сеат тси 1.4 125 и шкода 1.2 86 коня (нови) и първия е самолет, равнява се на атмосферен 2.0 и харчи по средата между 1.4 и 2.0 но няма как да върви без да яде. втория е отскоро но за сега изглежда приятно моторче.
  • #15
    Ханко Брат ( преди 7 години )
    тук 90% са жалки секъндхендъри, които мислят в перспектива, как ще си купят 10 годишна кола и ще имат проблеми !абе ей - никой по света вече не прави коли, които да изкарват без проблемно след гаранцията си - иначе ще трябва да затварят заводите ! Нормалните хора си купуват кола по собствен вкус и предпочитания - първи свалят найлоните от седалките и *** в тях и като им изтече гаранцията си вземат следващата НОВА кола, а само наш дошо се къхари дали ще му прави проблем новия внос ...
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Най добрите двигатели. Фолскваген отдавна са десетилетие пред другите."Ха-ха, Тойота пуснаха серийно ДВГ с цикъл на Аткинсън/Милър през 97-*** - има/няма 20 години преди ВАГ. Форумните вагонетки сте голяма работа, ей!
  • #13
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Naj-dobrite dvigateli sa iaponski. Primeri Mazda,Toyota i t.n. Folksvagen sa germanski dyrvodelci,vypreki 4e tozi motor e dobyr. 20 godini sled perfektnite dvigateli na Toyota po cikylo na Atkinsyn.I dnes nai-termi4no efektivnia benzinov dvigatel e delo na iaponcite ot Toyota.
  • #12
    TSI ( преди 7 години )
    TSI - Try Something Insane!
  • #11
    Можещ ( преди 7 години )
    Най добрите двигатели. Фолскваген отдавна са десетилетие пред другите.
fallback
Последни