fallback

Лъжливият софтуер на VW бил създаден от Audi

Програмата се появила още през 1999 година

Снимка: VW Софтуерът за манипулиране на вредните емисии на дизеловите автомобили на концерна VW Group, който разпали един от най-големите скандали в историята на автомобилната индустрия, е разработен от Audi. Това съобщава Ройтерс, цитирайки информация на немското издание Handelsblatt. Според информацията програмата е била готова още през 1999 година, но прилагането й е започнало 6 години по-късно. Причина е била невъзможността или нежеланието на концерна да редуцира нивата на емисиите азотен оксид, изпускани в атмосферата от дизеловите двигатели. Към момента нито от Volkswagen, нито от Audi са пожелали да коментират информацията, обяснявайки мълчанието си с протичащото и в момента разследване, пише Ройтерс. В края на този месец германският концерн трябва да представи план за начина, по който ще се справи с автомобилите, снабдени със софтуера на американския пазар.Засегнатите от проблема автомобили в световен мащаб са около 11 млн., като близо 8 млн. от тях са пласирани в Европа. 

Тагове:
fallback
  • #28
    Audi RS ( преди 8 години )
    Абе я да се скриете всички фенове на японски, френски и други каруци, дето се броят за коли. 10 годиншното ми Ауди е 20 пъти по-кола от всички нови приуси, мриуси и тем подобни ужасии. Нали съм карал Авенсис, Рав4, Аурис, Яарис - е няма такива ***, дето на по 5 години са по-зле от 20 годишен VW/Audi/BMW. Я се събудете от филма, в който живеете и си мислете, че карате коли.
  • #27
    vw ( преди 8 години )
    Моя двигател е от манипулираните, но дори ще дам 500 лева на концерна, защото ми харесва да тровя "зелените".
  • #26
    Дошо ( преди 8 години )
    Ауууу ама какво е това бе :-)Алуди измислили шашмата понеже са некадърни да направят читав двигател!?Кой да предположи?Ахахаха.Няма такива ***.
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    Искаш критичност от *** спрямо компанията майка осмисляща жалкия му живот?Няма как да се случи това нещо. Толкова са се надишали със сажди и са им промили тиквите с платените си медии, че те нямат мозък вече, с който да разсъждават трезво. Спомням си за теста на TG с дизелови автомобили за изминаването на огромно разстояние - Ягуар, каран много по-бързо и с климатик даде разход малко по-висок от тътрещото се далеч след него поло със сини и зелени надписи по него УЖ ЕКО.Нищо не струва VW
  • #24
    v-1 ( преди 8 години )
    До Achtung:Абсолютно сте прав колега. За да има добри продукти на пазара, трбява ние потребителите да сме критични към продуктите и да изискваме и очакваме от поризводителите. Само, че като гледам как се развиваме като общество сме много далече още от този етап :)И това се вижда в повечето коментари...жалко наистина
  • #23
    Achtung ( преди 8 години )
    Това българина е странно животно, след 27 години демокрация и пазарна икономика, все още говори за японска чест, немска точност и бла бла бла легенди останали от комунизма. Истината е, че всички искат да ви клатят и като им замирише на пари нямат спирачки ...... целияяяя сух, сух, вътре, вътре, ....
  • #22
    Drianov ( преди 8 години )
    800 собственици карат 120d като нормална кола, а не се влачат като мравки по кристовищата и не карат със 100 кмч на магистрала. Ясно е че никой нормален човек няма да издържи да кара Приус със 130-140 кмч на магистрала... Който си е купил Приус е с приоритет разход, разход и само разход. Дори и да иска няма как да усети каквато и да е динамика при шофиране на Приус. 1 литър разлика - толкова ли е силата на 20 годишната хибридна технология на Тойота?
  • #21
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Дрянка, не се напъвай. В шприцмонитора към 800 собственици на 120д рапортуват среден разход 6.28/100 дизел, в същото време 2200 собственици на Приус (не-плъгин) - 5.18/100 бензин. При положение че в литър дизел има 15-20% повече енергия, Приуса реално харчи енергийния еквивалент на 4.3/100 дизел. Това е към 30% по-нисък енергиен разход. Въобще не може да става дума за сравнение.
  • #20
    Drianov ( преди 8 години )
    Няма как да не се намеся за 120d, понеже съм карал такова и съм му мерил разхода! С 90 кмч харчи 3.8/100, със 140 на магистрала харчи 5,4/100, градско докато загрее харчи 7/100 после разхода пада след като вземе да сработва СС. Супер икономичен автомобил, на който дори приуса с перпетуум мобиле скоростната кутия не може му се опре освен ако не си пенсионер който се движи с 80 до село и обратно... Въобще опре ли до магистрала с висока скорост никой не може да се стигне немските премиум марки...
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    пхахаха станчев му сипаха добре тоя път, най-забавното е че мицубиши за разлика от любимците му просто са правили тестове с гуми с по-ниско налягане и то в коли правени последната 1г. Хич даже не може да има база за сравнение с вурстаджиите дето са писали специални софтуери последните и са ги ползвали последните 10г
fallback
Последни