fallback

Да вложиш 150 000 лв. в стар Golf I

Хечбекът е превърнат в чудовище с 815 к.с. (Видео)

Какво бихте избрали - чисто ново BMW M3 или 35-годишен VW Golf I? За да има все пак някаква дилема, ще кажем, че втората кола е настроена да генерира 815 к.с. Германският хечбек е подготвен от BBM Motorsport и DMK Motoring, като целта е била да се създаде автомобил от типа "вълк в овча кожа". Със същата идея е поставена и табелка GTD на задния панел. Въпреки че изглежда като добре поддържан стар дизелов автомобил, моделът няма нищо общо с Golf I GTD. Под капака му работи 2,0-литров бензинов двигател на VW, който е снабден с турбо Garrett GTX42, спортни изпускателна и всмукателна системи, ковани бутала, охладителна система и др. Мощността е 815 к.с., показват тестовете на стенд. Тя се предава към четирите колела посредством система 4MOTION. Моделът на BBM Motorsport и DMK Motoring разполага също така със спортна спирачна система, предпазна клетка и уникални джанти. Салонът е максимално олекотен, но са поставени допълнителни дигитални уреди за следене показателите на мотора. Създаделите на колата коментират, че конструирането й е глътнало около 150 000 лв - сума, за която може да се закупи чисто ново BMW M3. Ако все пак обаче предпочитате доработен стар Golf, вижте и проектите на Boba Motoring. Те предлагат над 1000 к.с. 

fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Под такава "новина" винаги трябва да стои надпис "Човешката глупост е безгранична" , с добавката "А немската титанична"!!!Радващ е напъна на дойчовците винаги да са първи , даже и в състезания от типа "Награда Дарвин"
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пичове, нали се сещате, че всеки може да изкара 800 коня от каквото и да е за 10-15 бона, друг е въпроса колко ще издържи този двигател, колко ще издържи скоростната кутия и тн. В този автомобил са вложени много труд и средства за да стане като хората и да издържи 800+ коня за повече от няколко измервания.
  • #17
    анонимен ( преди 8 години )
    Много е просто, но не е за всеки!Въртящият момент отива само към предните, докато не пребоксуват, тогава прехвърля към задния мост. Това не е перманентно 4х4Отделно за конкретния случай, системата е изключена.Нещо повече...
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голфа е Формоушън, халдекс така поставен на стенда въртящият момент отива само към предната ос или пък са изкл/чили задния такъв.Освен това са си го написали и в описанието под клипа.http://***.motor1.com/news/62120/815-hp-vw-golf-i-is-the-epitome-of-pocket-rocket/
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГи,я кажи мамин сладък как работи 4Motion щом толкова ги разбираш раотите!
  • #14
    анонимен ( преди 8 години )
    При ФВ 4Motion работи по друг начин. Няма проблем да се тества само предната ос. Сто процента е с 4х4 иначе си е пълна загуба на вложени средства
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    а това е адски култово видео с голф 1 :) https://***.youtube.com/watch?v=P3LYzmFz0LM
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    хахаха, ако сложат и един пернишки номер на Гоуфу, направо да го закръглят на 1000 коня
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Щатите много ги плюят, ама хванат ли те с такава скорост заминаваш на едно топло място, където ще ти направят още по-топло посрещане или най-малкото ще полагаш общественополезен труд. Колата директно заминава за пресата...и пробвай да се обясняваш на полицай...
  • #10
    габровец ( преди 8 години )
    И кое по-точно от тази кола е Гоуф 1, че нещо не се сещам? Под ламарините е всичко друго, но не и Гоуф.Цената няма да е коментирам, защото не е за коментар, а по-скоро за смях. С този бюджет се прави кола над 1000 к.с. и даже ще ти останат за гориво. Явно тунерите са си сложили голям % печалба, за да докарат такава цена.Само ще спомена Garrett GTX42 $4,9992.0 TSI EA888 $5,999спортно окачване и рама $7,999борд комп. $999гуми и джанти $1,999допълнителни неща $3,999труд $9,999Смятайте!!!
fallback
Последни