fallback

Opel търси агрегати за серийния GT

Купето ще получи системата 4х4 на кросовъра Mokka

Opel ще пусне в серийно производство спорния автомобил GT, показан като концепция на автосалона в Женева в началото на март. В момента инженерите на германския производител обмислят с какви агрегати да бъде оборудван моделът, съобщава Autocar.Изборът на експертите на Opel се е спрял на системата за задвижване на четирите колела, използвана от кросовъра Mokka. Тя ще замести задното предаване, с което е оборудван концептът GT. Проблемът обаче е в намирането на подходящо шаси, с каквото концернът GM към момента не разполага.Според източника на Autocar, в Opel ще използват модифицирания заден диференциал на Mokka, който ще бъде модернизиран за серийния GT. Търси се и подходяща трансмисия, която да съответства на редовия двигател на купето.Концептът Opel GT се задвижва от 3-цилиндров алуминиев мотор с обем 1,0 литър, който развива 145 к.с. и 205 Нм. Агрегатът работи в комбинация с 6-степенна скоростна кутия, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8 секунди и развиване на максимална скорост от 215 км/ч.Снимки: Opel 

Тагове: opel mokka opel gt
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Обикновена справка-след 2000 година опелите не гният, освен ако не са подлагани на свръхестествени изпитания от собствениците им, като например дали мога да обера гаражната врата, да си направя една хубава линия, после да я оставя 300 дена навън и ако ръждяса, значи ее калпава кола
  • #11
    karutsar ( преди 8 години )
    Ако под думата каруцар визираш мен , аз винаги съм карал германска кола.Като изключим и една Лада собственост и наследство от родителите ми.По добри от германските коли са само японските , но техните резервни части са безбожни скъпи , а аз си купувам коли на старо от Германия.Търкалям ги 3-4г. и ги шиткам и си докарвам следващата.Много често пътувам до Германия и имам поглед на нещата , така съм решил , старата от Германия е по здрава от новата от България и е много по финансово изгодно.
  • #10
    има 1-2-ма ... ( преди 8 години )
    каруцари, явно доста увредени от каране на рено!познават се по това, че под всяка статия ръсят простотии.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гледам по-долу новото ГТ е подразнило някого, чудесно, нека - отдавна не бяхме чували това с ръждата, хубаво е че във аутомедия влизат историци. :) Колата е страхотна, жалко че в БГ няма да се хареса, понеже няма място за газовата уредба Ловато...
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    хлОпел са измислили ръждата ве ей!Как ще избяга ми кажете, като е техен патент!Оня пък долу за фибро стъкло приказва. Всичко ли е от този материал по колата бе селски? Гърнетата и те ли са от фибро стъкло или сигурно са титаниеви и ръжда не ги лови! Полуоски, карета, мостове, диференциали и т.н. и те ли са от титан? Пода на колата от какво е а? Знаеш или не знаеш? Ламаринен е да ти кажа. Да не стане като на Флинстоун колата след време...
  • #7
    karutsar ( преди 8 години )
    Е че пък да са толкова бързи да не ги настигне ръждата е силно казано.То какъв ОПЕЛ ще е тогава ако няма да раждясва?Раждата нали е запазената марка на ОПЕЛ-ла.
  • #6
    Jipo ( преди 8 години )
    Ако знаеше историята на Опел ще лека да знаеш че отрицателното ГТ е от фибро стъкло
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Достатъчно бързо ли ще бъде, за да избяга от ръждата?Предишните модели не бяха бързи и тя все ги настигаше...
  • #4
    Jipo ( преди 8 години )
    Опел пак развалиха всичко Нито дизайна има.общо с класическия ГТ нито оставиха задното за да могат да са в слабо населен сегмент 4х4 почти всеки хеч има в топ версията си
  • #3
    karutsar ( преди 8 години )
    Естествено че става въпрос за 4х4 задвижване , бъдещето е в 4х4 независимо за какъв сигмент от автомобилостроенето става въпрос.
fallback
Последни