fallback
Коментари ( 29 )
Напиши коментар
-
#9
Миналата година колата беше на шоу част от рали шампионата в Русе и с колата беше проведен тест драйв аз имах честа да завьртя едно крьгче с нея. Колата е Уникална още ми настрьхва кожата като се сетя...Една супер широка ниска и с брутален глас кола..На шоуто имаше и GTR но той е много по граждански автомобил а това изглежда и звучи като чудовище. Във версия с 660 коня и 1250кг малко коли могат да и излезнат...
-
#8
Лично сигурно си го пробвал, че е по-бърз? Нали така ВАГончик!
-
#7
Декември я видях на живо в Русе и изглеждаше като излязла от пистата за презареждане...На тоя, дето ще си купува мечтата на всеки средно замогнал се или пенсионирал се бюргер - Порше, ще му кажа само, че има доста богаташчета, които биха си купили нещо по-различно за тази цена, ей така - за да се отличават.
-
#6
Браво на човека,но не ми харесва - въпрос на вкус !!!
-
#5
Тоя пък странява кола в единични бройки произвдена за GT4 съзтезание с GT-R... божееее
-
#4
Колата е създадена за шампионата GT4, т.е. разработена е за писта отговаря на спецификациите на FIA. Първите версии бяха от най евтините коли като производство, които участват в този шампионат.
-
#3
Трябва да се види в действие този автомобил, за да се разбере дали си заслужава парите. ЕВАЛА на русенецът сбъднал мечтата си!
-
#2
Един бутиков автомобил с единично производство, няма как да бъде евтин. Друг е въпросът дали това му е реалната цена. ОК, изглежда яко, карбон, това-онова, но това е марка непозната на пазара. Толкова неизвестна, че не зная кой ще го купи SIN R1 за толкова много пари. ГТР примерно е няколко пъти по-евтин, доказана бегачка с по-добри характеристики. Освен за колекционери не виждам кой друг би инвестирал. Риска да даде една торба с пари за нещо не добро и непродаваемо е много голям...
-
#1
Ами карбонът е доста скъп...
21 - 29 от 29
първа < 1 2 3 > последна