fallback

Lexus LFA се продава за 6,43 млн. евро

Суперколата е от екстремалната версия Nurburgring Package

Суперколата Lexus LFA във версия Nurburgring Package се продава за 6,43 млн. евро (7,166 млн. щатски долара). Обявата е публикувана на германския сайт Mobile.Модификацията Nurburgring Package бе показана през 2011 г. и се води за най-екстремалната версия на модела, като е предназначена предимно за каране на писта. Купето е оборудвано с 4,8-литров атмосферен V10 двигател, чиято мощност е увеличена до 571 к.с. Моторът работи в комбинация с 6-степенна роботизирана скоростна кутия.Този вариант на автомобила е получил още пренастроено окачване, различна изпускателна система, допълнителни аеродинамични елементи по каросерията, включително преден спойлер и масивно фиксирано антикрило.Lexus LFA Nurburgring Package ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3,7 секунди, а максималната му скорост е 325 км/ч. От тази версия са произведени 50 бройки, а целият тираж на на модела е 500 екземпляра.При излизането си през 2011 г. пистовият LFA е оценен на 445 000 щатски долара, като това е със 70 000 долара повече от стандартния модел. В сумата влиза и пропуска за пистата „Нюрбургринг”, както и такса за еднократен урок за шофиране от личен инструктор.Предлаганият за продажба автомобил има пробег от 680 км., а на предния му капак се е подписал лично президентът на компанията Toyota – Акио Тойода.Снимки: Mobile.de

Тагове: lexus lfa
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    С Бентли и Порше всеки с пари знае, но си е друго да се изтупаш на официален прием примерно с едно такова от снимката. Копърките ще налазят веднагически!
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Номер едно ли? Мче Премиера! И той кара Тоюйота, както и АУДИ де.
  • #13
    Japanese Guy ( преди 8 години )
    Kato se ima vpredvid ,che v Germany pazarniya dyal na Lexus e edva 0.1%(t.e.1na1000) pravi chest na germantzite da opredelyat takava sravnitelno visoka tzena za Lexus LFA NP.Lyubopitno e idrugo ,che ot tezi 500 broyki samo 165 sa prodadeni v Japan i v nastoyashtiya moment na vtora upotreba se prodavat ne poveche ot 10 avtomobila.Tzenata sredno e okolo 53miliona JPY ili okolo 425000EURO.
  • #12
    вурст с кетчуп ( преди 8 години )
    Този Лексус изобщо не е скъп сравнен с ВАГените! Изобщо даже.ВАГените ги купуваш на много по-ниска цена, но за сметка на това даваш няколко пъти повече пари за сервизи и ремонти. Накрая, като удариш чертата излизат доста по-скъпо и от най-скъпия Лексус.Хайде сега кажете, кой е 1! А де!
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сравнението ти:То и БМВ 7-*** серия (G11) е технолочино чудо сравнено с Е38 !е абсолютно вярно!!!Lexus LFA е като БМВ 7-*** серия (G11) пред всички останали, които са, като Е38! Факт!Цената го показва. Тази кола тепърва ще си вдига още повече цената! А дали е скъпа и дали си заслужава парите пазарът ще прецени.Те тук някой разбирачи разправяха разни работи, но на търг продадоха Toyota 2000GT от 1967 г. за $1,16 млн. Не само колите им са най-скъпи,но са и най-скъпата марка в света Тойота
  • #10
    Ауто ( преди 8 години )
    Тук разни сульовци с 20 годишни гоуфове тръгнали да изказват компетентни мнения за цената на този лексус, все едно че някой точно на тях го предлагат или са служители в Кристи или други търгови организации! Абе смешници, хората за да му обявят такава цена, значи са проучили пазара и са преценили, че има потенциални купувачи и никой не го интересува вашите безмозъчни изблици по форумите!
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Техногично чудо е спор няма, само че им трябваха 10 г. да го направят! То и БМВ 7-*** серия (G11) е технолочино чудо сравнено с Е38 !
  • #8
    до GP ( преди 8 години )
    Всички изброени са за ценители и без проблеми с парите! Всяка от изброените, цената и ще отива нагоре. Наскоро четох че се продавава едно от трите Ламбота - Венено! Е ако си човек,на който му трябва кола настроена за Нюрбургринг (специално), нямаш проблем с парите и жена ти и си фен на Лексус и колекционер - това е колата за теб. При всички други случай ще чакаш някой от избоените коли, които ще можеш и извън Нюрбургринг да возиш скъпия си г*з ! А за LeFerrari и 5г. ще чакаш..това е Ферари!
  • #7
    Дошо ( преди 8 години )
    Уф, солена цена.Ама колата си я бива.Технолгично чудо.Не е някаква смешна гротеска произведена от фирма, която прави трактори и с претенции, че може да прави коли понастоящем собственост на най-изостаналата технологично фирмичка СОЦваген.
  • #6
    GP ( преди 8 години )
    Moже да не ти трябва одобрение за от: Случайно поглеждащ ( преди 50 минути )Бугати, Порше 918, Макларън, Кьонигсег, но колко време се чака за една такава кола. Както и гореизброените не са лимитирани серии. Не на последно място това е кола за ценители и без проблеми с парите. За тези които разправят че е претапицирана toyota. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times. На кое място е колата? Нещо не виждам Ferrari преди нея в класирането.
fallback
Последни