fallback

Най-достъпните автомобили на пазара в Европа

Моделите на Dacia, Skoda и Mitsubishi са лидери в най-много класове

Кои са най-достъпните като цена и оборудване модели на пазарите в Европа? Изданието Autoevolution се опитва да отговори на този въпрос, като класира моделите от различните сегменти. Логично сред тях са автомобили на Dacia, но има и представители на марки като Hyundai, Mazda и Mitsubishi.Субкомпактен автомобил – Dacia Sandero (6890 евро)За тези пари клиентът получава машина с 1,2-литров бензинов мотор, развиващ 75 к.с. Той е комбиниран с 5-степенна механична скоростна кутия. Sandero тежи едва 1016 кг, което също помага за ниския разход на гориво при тази версия – 4,9 л/100 км.В оборудването на автомобила влизат система за стабилизация, дневни светлини, система за следене на налягането в гумите и индикатор, подсказващ нуждата от смяна на предавките.Компактен автомобил – Kia Cee’d (14 990 евро)Толкова струва автомобилът в Германия. За същата сума може да се купи SEAT Leon, който обаче е по-слабо оборудван, както и доста старото вече Mitsubishi Lancer Sportback. Не е за пренебрегване и фактът, че моделите на Kia са със 7-годишна гаранция.Тази версия на Cee’d е с 1,4-литров двигател със 100 к.с., като предлага Bluetooth, гласово управление, стерео-система с USB, AUX и свързване на iPod. В базовото оборудване влизат климатик и система, подпомагаща потеглянето при наклон.Среден клас автомобил – Skoda Octavia (16 990 евро)При излизането си на пазара през 1996 г. Skoda Octavia се утвърди като един от най-успешните седани с 5 врати на пазара. Близо 2 десетилетия след това моделът продължава да се радва на огромен успех, като това се дължи и на новата MQB платформа на концерна Volkswagen, която го превърна в още по-комфортен и удобен автомобил.Най-високите нива на оборудване на Octavia се предлагат със система за задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия с два съединителя, но за 16 990 евро получавате версия с 1,2-литров бензинов мотор и 5-степенна механична скоростна кутия.Голям автомобил – Skoda Superb (24 890 евро)Ако търсите автомобил, с който да пътувате удобно с голямото си семейство, Superb е точно това. Багажникът му има обем от 625 литра, мястото за пътниците на задната седалка също е предостатъчно.За тази сума Skoda предлага версия с 1,4-литров TSI мотор със 125 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. В оборудването влизат още климатик, халогени и LED светлини, инфо-система и др. Иначе с всички екстри Suberb може да скочи и над 40 000 евро.Пълноразмерен автомобил – Hyundai Genesis (65 500 евро)Сигурно някой е изненадан, но за тези пари Hyundai предлага впечатляващ лукс и удобства. При това този автомобил е близо с 15 000 евро по-евтин от Audi A8 с 3,0-литров V6 дизелов двигател.Машината е оборудвана с 3,8-литров бензинов V6 с 315 к.с., а в интериора се вградени елементи от дърво и метал. Има и кожа Nappa, както и два дисплея - 7,0-инчов LED, на който излизат показанията на системите на автомобила и 9,-2-инчов търч-скрийн за мултимедийната система. В оборудването влизат охлаждане и загряване на седалките.Спортен автомобил – Mazda MX-5 Miata (22 990 евро)Ще повярвате ли, че четвъртото поколение на Mazda MX-5 Miata е по-евтино от VW Glf Cabriolet? В базовата си версия японският модел тежи 975 кг, което също е една от причините за голямата му популярност.Вярно е, че багажникът на автомобила е твърде малък, но пък основното му предимство си остава пътното поведение. Базовият вариант на MX-5 е оборудван с 1,5-литров бензинов мотор SkyActive-G, развиващ мощност от 131 к.с.Субкомпактен SUV – Dacia Duster (10 690 евро)Кросовърът на Dacia определено е най-атрактивното предложение в този сегмент, въпреки че за 9900 евро може да бъде купена и Lada Niva. Румънският модел обаче предлага доста по-богато оборудване, което го прави по-популярен дори от Renaut Captur и новака SsangYong Tivoli, които се предлагат за около 15 490 евро.Както и по-малкото Sandero този модел на Dacia не дава нито миг покой на конкурентите и успява да се утвърди успешно на повечето европейски пазари. Това се дължи не само на цената, но и на променения дизайн.Компактен SUV – Mitsubishi ASX (15 990 евро)Третото поколение на модела излезе още през 2010 г. и вече е към края на жизнения си цикъл. Ако това не ви притеснява, то можете да станете собственик на автомобил, чийто двигател е оборудван стандартно със система старт/стоп.За безопасността на пътниците и водача се грижат 7 въздушни възглавници, има електрически стъкла и огледала, система за помощ при потегляне по наклон, система за поставяне на столчетата за децата, стерео-система и др.Средноразмерен SUV – Mitsubishi Outlander (20 990 евро)Не бива да очаквате чудеса в оф-роуда от този автомобил, но пък в базовата му версия освен система за задвижване на четирите колела влиза 2,0-литров бензинов двигател със 150 к.с.  Има още двузонов климатик, USB, круиз-контрол и дневни LED светлини.Срещу доплащане клиентът получава две допълнителни места, на които могат да се настанят две малки деца. Това прави този кросовър още по-привлекателен.Пълноразмерен SUV - Mitsubishi Pajero (32 990 евро)Явно Mitsubishi е без конкуренция при кросовърите. Вярно е, че Pajero отстъпва на Toyota Land Cruiser, но пък е и по-евтин. Всъщност това е четвъртото поколение на модела, като то навърши 10 години.Да, факт е, че интериорът му не е от най-впечатляващите – и като оборудване, и като качество на материалите, но същевременно Pajero си остава един луксозен SUV. Не е за пренебрегване и качественият 3,2-литров DI-D дизелов мотор.Снимки: Производителите 

Тагове:
fallback
  • #34
    До анонимния селянин ( преди 8 години )
    Нали разбираш, че и аз мога да те "нахраня", така както заслужаваш, но дали има смисъл? От елементарната ти логика излиза, че щом ти не си виждал употребяван Genesis в Германия, значи такъв не съществува. Наистина необорим аргумент! Явно линкът, който съм качил не е достатъчен. Що се отнася до местожителството - май теб те тресат някакви комплекси, щом смяташ, че Щутгарт е особен повод за хвалба.
  • #33
    Анонимен ( преди 8 години )
    Недей само да говориш за пукнати глави и дефекти в двигателите, че там всичките двигатели на ВАГ са за *** - 1.2,1.4 tsi - доказано дори от Аутобилд, че масово блокират и какво ли още не.2.5 дизела е пословичен мъртвец излязъл от завода, а 2.0 команрейла им е толкова зле, че хората си продават колите, само за да се отърват от тоя двигател. Другите имат достатъчно много съпътстващи недомислици и дефекти също. Точно вие да говорите за здравина на двигатели е смешно. Дачия е класа над ВАГ
  • #32
    Анонимен ( преди 8 години )
    Митсубиши Паджеро е печелил пустинни ралита,дълги години
  • #31
    Сандеро ( преди 8 години )
    А точно този Кош с 1.2 дето са му написали расход 4,9 си гори спокойно 6,5-7 колкото доооста по мощен дизелов мотор а динамиката която предлага е плачевна...Отделно този мотор пука глави и тн тн...тук пишат хора който май вьобще понятие си нямат от коли... Пример Дошо...
  • #30
    VAG for Life ( преди 8 години )
    Шкода да по добре от гадните пластмаси на Дачия и Хундай...
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само Шкода! Коли за бедни гайди!
  • #28
    kan4o ( преди 8 години )
    Таз годишната кола на годината Шкода Супърб в България е най-непродаваният автомобил от "голямото" семейство на WW.Наопашката е само един.Големия Файтон.
  • #27
    VAG for Life ( преди 8 години )
    Супер само Шкода!!!
  • #26
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какво значение има къде и от кога живееш бе ***! Това променя ли факта, че си кух *** с комплекси, който се хвали с местожителство. Похвали се с нещо друго, а не с това къде живееш! Местожителството не ти дава знания, нито те прави по-информиран. Ако имаше нещо в главата, щеше да го знаеш и да не се хвалиш!
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нищо от ФАГ! Нищо, ако искате да нямате проблеми и да спите спокойно! Дачия са много по-добре за парите, които давате. Качеството им също е по-добро. За малко повече пари си вземате Мицубиши и нямате грижи. Японско качество и върховна надеждност. Който иска да налива грешни пари в немската бездънна яма си взема ФАГ.
fallback
Последни