fallback

Проблемът с възглавниците Takata придобива катастрофални размери

Очаква се сервизната акция заради дефектните елементи да засегне до 90 млн. автомобила

Мащабното изтегляне от пазарите на автомобили, оборудвани с опасните въздушни възглавници на японската компания Takata, тепърва ще се разраства и ще придобие направо катастрофални размери, съобщава агенция "Ройтерс".Към момента сервизната акция, при която трябва да бъдат заменени дефектните елементи, е засегнала около 25 млн. автомобили само в САЩ. Очаква се в най-близко бъдеще обаче броят на подлежащите на изтегляне и ремонт превозни средства да достигне между 70 и 90 млн. бройки, което е 40% от целия автопарк на страната.Експертите са категорични, че вече изтеглените в сервизите автомобили няма да могат да преминат необходимото сервизно обслужване до края на 2019 г. Проблемът при тях е наличието на клапан във въздушната възглавница, който при задействане се "изстрелва" в салона и може да нарани някой от возещите се. Устройството може и само да се задейства, без да има инцидент на пътя.До момента въздушните възглавници Takata са станали причина за смъртта на 10 души, а други - над 100, са получи травми. С предпазното средство на японската компания са оборудвани голяма част от водещите световни марки, в това число японските Toyota, Nissan, Honda и Mazda, германската BMW и марките на концерна General Motors. Снимка: Caranddriver.com

Тагове: takata
fallback
  • #11
    да хахо ( преди 8 години )
    И фактите са,че японските аербегове, с които са оборудвани японските автомобили са опасни за живота!
  • #10
    Фолк с ваген ( преди 8 години )
    А у нас ще има ли сервизни акции??
  • #9
    до хехе ( преди 8 години )
    Мисля,че повече ще ти стои ник-а "хахо"!
  • #8
    Иван Ласкин ( преди 8 години )
    Ми то немско няма бре!За товва е така!Всичко е на фирми подизпълнители!
  • #7
    Ами сега?? ( преди 8 години )
    И сега пак ще почнем да Вадим от 1000 кладенеца вода и да обесняваме това и онова защото истината не ни харесва.. Но един истински достоен мьж нарича и приема нещата с истинските им имена......
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сега Дошо ще каже, ама те не са произведени в Япония, те са правени в Мексико...и т.н....
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японските недоразумения. Това е лошото е че фирма като БМВ се е доверила на тия оризовинаходища и сега ще има проблем. Ама Американците нали са прости парчета, докато се чудат как да прецакат европейските марки, та да си защитат ***, то Японците им го боднаха както си трябва. Да са опрааат.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кьде е оня човечец да дойде пак да ни обеснява за оризарските коли!!!!ОООО неразумни.....
  • #3
    М.д ( преди 8 години )
    Доше гледай какво те чака
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    За първи път чувам за сервизна аккция, която вместо да поправя автомобили ще ги поразява!? Ех...език мой, враг мой...
fallback
Последни