fallback

EV революция част 2

Изпробвахме хибридния Mitsubishi Outlander PHEV

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 8 години )
    Еми нямам възможност. Колите които аз карам са за около 50-60к лв, не че не мога да дам повече, но ми се вижда безсмислено нагоре. Хибрид за тези пари свестен няма, изключвам Приус и Аурис. Този клас не ме интересува. Един път съм карал Приус, не ме изкефи. Колкото и да е икономичен хибрида на извънградско, разлика повече от 1-1,5 л/100 от съответния бензин не може да направи. Това означава по 2.5-3 лв икономия на всеки 100 км. При този модел, тези 25к лв ще има да ги връщаш цял живот
  • #10
    до: анонимен ( преди 8 години )
    Ако имаш възможност да покараш хибрид за по-дълго време ще си на друго мнение. Не, не са само за града и дори немците са го доказали. Не случайно те най-много драпат в момента да направят работещ хибрид, който да си струва. Качи се, покарай няколко стотин или най-добре хил.км. и нека тогава да говорим! Сега си просто един предубеден теорети, който нищо не разбира и си мисли, че е прав, но не е. Хибрида на извънградско е също по-икономичен от всичко познато с ДВГ. Чети и ще разбереш!
  • #9
    анонимен ( преди 8 години )
    Нещо за дадения заводски разход да споменете "джапанки"Обявен 1.9/100 смесен, тестващите съобщават за 3.2/100 градски и 6.1/100 смесен Само немците лъжеха май? Или нещо бъркам? Нещо не ми се смята, но отива над 200%. Даже не ги е срам да напишат, че при 120-140 км/ч гори 6.5/100 Пълен смяхВижда се какъв е смисълът от такъв тип автомобил, и то е единствено в града. Всъщност дори и това е спорно заради разликата в цената на хибридния и бензиновия модел
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Електрическите коли още са доста скъпи и не са за такива като тебе. Те са за хора с отворено мислене и възможности. За теб има дизелов голф 2. Аз бих дал 20хил отгоре за идеята да карам ел. автомобил, а не че ще спестя гориво.
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    За 20 хилки разлика в цената знайш кога ще си взема тоя хибрид!Също така и знаеш ли колко години ще се ги харча да се движа с тях в града!
  • #6
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Iaponska klasa,krasiv dizain i nai-modernite avto-tehnologii.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Харесва ми въпреки че не съм фен на японските извъщения. Хубаво е че не са направили дизайн ала Тойота Мирай, а са ползвали стандартен дизайн. Проблема е че още е твърде скъпо да си купиш таката кола, а и батерията е малка. Ще ми се по-малък двигател и по големи батерии. Кефи ми идеята електромотор на всяка ос. Кеф ти предно, задно, 4х4
  • #4
    ... ( преди 8 години )
    Изпробвхме това тук и там,и на борд компютъра покава еди си кво....Абе по-скоро ни интересува какъв е реални разход в резервоара и на колонката. Ама Вие май нищо не сте изпробвали а просто някой ви е повозил?!?
  • #3
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Az se izhodih mo6tno ne samo v salona na tazi ko4ina no i na ple6ivite vi glavi4ki.Muhahahahahahhahahaah
  • #2
    :) ( преди 8 години )
    Аз вече се изходих в един Рейндж и едно Ауди. Стават за *** но за друго не.
fallback
Последни