fallback

Пазарът в България с ръст като в Европа

Лидер по продажби остава Volkswagen

Българският пазар на нови автомобили регистрира аналогичен ръст с този в ЕС, става ясно от статистиката на ACEA за януари 2016 година. Снимка: Ройтерс У нас са продадени с 6,3% повече нови коли спрямо същия месец на 2015 година. Реализациите достигат 1508 спрямо 1419 през предходната година. В страните от ЕС са продадени 1 061 150 нови коли през месеца, или с 6,2 на сто повече. Така януари е 29-ият пореден месец на ръст. Увеличение в продажбите на нови автомобили записват всички големи пазари в Европа. Най-големият продължава да бъде Германия, където са реализирани 218 365 возила (ръст от 3,3%). Малко по-висок ръст - от 2,9% до 169 678 продажби, отбелязва автомобилният пазар на Великобритания. Приятно изненадва Италия, където е постигнат ръст от цели 17,4% до 155 157 продажби, благодарение на което този пазар вече се нарежда в топ 3 на Европа. Четвъртата позиция остава за Франция (138 400 продажби, ръст от 3,9%), а петата - за Испания (76 395 продажби, 12,1%). Най-голямо увеличение отново постига автомобилният пазар на Ирландия - цели 33,6% до 39 812 продажби. Следват Кипър с ръст от 25,9% до 1065 продажби и Словакия с 19,7% до 5473 продажби. Спад отбелязват само четири пазара - Холандия (-14,4%), Латвия (-5,1%), Гърция (-2,5%) и Хърватия (-4,7%). Лидер по продажби в Европа остава германският производител VW Group. Той записва минимален ръст от 0,8 на сто през януари, но все още има повече от двойна преднина пред втория в класацията. Реализациите на концерна достигат 256 989 екземпляра, като пазарният дял пада от 25,5% през януари 2015 година до 24,2%. Второто място е за PSA Group (112 332 продажби и ръст от 3,9%), третото за Renault Group (96 095 продажби и ръст от 0,7%), четвъртото за Ford (75 710 продажби и ръст от 11,4), а петото - за FCA Group (71 732 продажби и ръст от 14,4%). При премиум марките, лидер е Audi с 60 933 реализации (ръст от 13,7%). Втора остава Mercedes-Benz с 54 363 продажби и ръст от 9,0%, а трета - BMW с 52 045 продажби и ръст от 4,9%. Подробности вижте на таблиците долуТаблици: ACEA 

Тагове: ACEA
fallback
  • #32
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    az sum navit, tova e dobro na4alo!
  • #31
    Анонимен ( преди 8 години )
    Европееца не кара евтини автомобили, а такива съобразно възможностите и нуждите му.
  • #30
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пропуснах да напиша, пишете в гугъл:"bg-voice Американските лъже автомобили"
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    За Американските автомобили има една статия от Българин работещ като вале в САЩ и е карал почти всичко там. Прочетете му статията за американските коли, каква евтиния и *** са , между другото той обяснява, че и японските и европейски премиум марки сглобявани в САЩ са с евтини сглобки, за да свалят цените за пазара там. Който иска да напише в Гугъл : Американските лъже автомобили и после на някой хора тук може да им светне дали европейците са бедни и карат евтини коли или американците.
  • #28
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз не знам дали европееца е бедняк, но знам от американци, че за тях Европа е рая на земята. Има и много факти доказващи това: САЩ са с по-лошо здравеопазване, по-голяма престъпност. На 100К население САЩ имат 707 затворника в Европа са средно 100, САЩ е полицейска държава и въпреки това убиствата там са 4,6 на 100К население, за Европа са 0,9. Тинейджърите са по-глупави в САЩ, нямат елементарна сексуална култура. В Eвропа на 1000тинейджърки има 5,6 забременели в САЩ са 41,5 обърнете внимание, в доста от щатовете в САЩ абортите са забранени а в Европа са разрешени и въпреки това в САЩ на 1000 жени се падат 19 аборта а в Европа са 12 аборта на 1000 жени. Спин 0.1% Европа 0.6% в САЩ. В Европа ГМО продуктите са забранени, в САЩ са най-продаваните. В Европа платения отпуск е 35дни в САЩ е 21 дни. Средна продълителност на живота в САЩ е 79г. В Европа 83г. Обществен транспорт в САЩ е най-лошия, за това там без кола не можеш да се справиш, в Европа обществения транспорт е най-добрия и милиони го ползват ежедневно, без да ползват автомобили. В Европа 60% от учениците изучават по 2 или повече езици в САЩ са 21%. А за американските коли впечатленията на Българи работещи там са. Евтини пластмаси, ретро табла, ужасяващо окачване, което се полюшвало 2-3 секунди след като си спрял.
  • #27
    халал-дюнер ( преди 8 години )
    ВАГи, стига се обяснява, като ученичка, ами чети как любимите ти дюнери на автоиндустрията ще си плащат глобите! Това все едно анадолските и арабски *** да продават дюнери с равалено месо, да натровят много хора и после да почнат да се оправдават и да искат да не си платят за тровенето на хората. Абе такива сте дюнерджиите - потни, мазни, хлъзгари, миризливи, глупави и винаги гледащи да излъжат клиента
  • #26
    Anon ( преди 8 години )
    Айде още един зуумм-биран от мантрата..да ВАГ повишава температурата на планетата с 1 градус..абе вие на какви хапчета сте..питай ,на глупостите ти няма кой да отговори.А пък една Мазда върви и отзад цъфтят дърветата като мине..СТИГА ГЛУПОСТИ..
  • #25
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    tezi dni izleze statiq, 4e vsqka godina ot mrusen vazduh v BG umirat nad 14000 4oveka! kolko ot tqh sa jertvi na VW, pitam az!?
  • #24
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не,европейските потребители са стиснати и си купуват евтини коли-Голф,Фиеста,Клио.Това са най-продаваните коли в Европа,защото европееца е бедняк.Американеца има изградена автомобилна култураи на американския пазар от 1 век се продават по-луксозни,по-добре оборудвани и по-мощни машини от европейските сапунерки.Само в Европа си купуват европейски марки,и в Китай.Никъде по света другаде!А Японски машини се купуват в целия свят, включително в Германия продават повече отколкото германски в Япония.
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много интересни са теориите на ВАГиналната куха лейка. когато Тойота продава много, най-много в ЦЯЛ свят ги сравнява с макдоналдс, а когато ВАГ продават най-много в Европа са супер. Така ли! Много плитко и елементарно ти е мисленето бе ВАГи с тези двойни стандарти. Ако сляза на твоето ниво и започна да сравнявам колите с храна, то тогава ВАГ са дюнерите на автоиндустрията. и без това се правят от анадолци и арабески в немските заводи, а частите китайски. Пълна трагедия са ВАГ, също като теб.
fallback
Последни