fallback

Започват масови хайки срещу неправилното паркиране

В борбата се включват и мобилните камери на КАТ

Снимка: БТАКАТ започва масови хайки за нарушители на правилата за паркиране в София. Ще се следи особено стриктно за паркиране по тротоари, на спирки на градския транспорт, на пешеходни пътеки. Напоследък пътните полицаи отчитат бум на наглото паркиране, както и на сигналите от граждани за неправилно спрели автомобили. Особено ефективни за залавянето на нарушителите са мобилните камери в патрулките на КАТ. Те заснемат неправилно паркиралите коли, а водачите им разбират за това, едва след като получат уведомление за наложената им глоба. За миналия месец са санкционирани повече от 600 нарушители, каза пред Нова телевизия Николай Крушарски, служител на столичния КАТ. "С мобилните камери се заснемат над 60 неправилно паркирани автомобила на ден", допълни той. Още новини от България четете в Dnes.bg

Тагове:
fallback
  • #13
    младен ( преди 8 години )
    Нема такава селска държава като нашата.Почва се това, почва се онова ама нищо не се свършва да не говорим да се свърши както трябва... Мйната ви. Всичко е ден до пладне и празни приказки.
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ооо от синя и зелена зона печалбите къде ще отидат тогава? Тва са милиони и милиони, левче, два - келепир!
  • #11
    бивше ченге ( преди 8 години )
    Много още неща могат да се направят, стига да се иска, но явно никой не ги иска. Инвестицията да направиш така, че хората да ползват градски транспорт или колелета ще се изплати за отрицателно време, вместо сега да се играе на криеница между органите на реда и хората, които действително няма къде да паркират. могат около града да се построят паркинги на по няколко етажа със символичен наем за жителите на града и те вместо да търсят място пред жилището си да си ги държат там.
  • #10
    бивше ченге ( преди 8 години )
    Трябва обаче градския транспорт да бъде перфектен и много добре организиран, за да може колите да се оставят там. Също така на фирмите, които купуват карти за градски транспорт на служителите си да им се дават бонуси за това и да им се приспада сумата от печалбата. Да се обособят зелени зони. Да се направят велоалеи и то перфектни, за да могат хората да се придвижват с колелета. Може да се помисли и за колелета под наем,които да се отключват с код пратен по СМС и да се следят с ГПС против кражби
  • #9
    бивше ченге ( преди 8 години )
    Нещата са комплексни. На Запад се мисли в няколко насоки. В големия град (хайде да говорим конкретно за София) на всяка крайна спирка на метрото (гара, автогара, трамвай, тролейбус) се прави голям обществен паркинг. гостите, а и не само на града си оставят там колите и продължават с градски транспорт. примерно има хора, които живеят далеч от София, но работят там. Всеки ден пътуват с личен автомобил. Вместо да се ръгат в града с колата си е оставят на паркинга и продължават ц градския транспорт.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    До Край: това няма лошо да се направи но има много важна предпоставка преди това - трябва много добър градски транспорт.Където и да съм ходил по чужбина освен в Рим навсякъде другаде градския транспорт е за чудо и приказ. Там ако не пътуваш извън града няма и да усетиш нужда от кола. Но за Българина е въпрос на чест да си кара колата от хола до *** дори. Имам колеги които живеят на 10-15 мин пеша или 10-15 мин с кола и все пак не дават да се издума да дойдат пеш дори при хубаво време
  • #7
    Край ( преди 8 години )
    Местата за законно паркиране много повече няма да станат Колите трябва да намалеят. Средната скорост в София вече е 10-15км в час. Въведете повсеместно ПЛАТЕНО паркиране в цяла София, затагнете прегледите за колите и вдигнете данъка за кола. Иначе оправия няма - много коне пък само ще им дишаме дима.
  • #6
    бивше ченге ( преди 8 години )
    За пореден път се прави нещо от типа: Мижи да те лажем! Правят хайка за 2-3 дена до седмица и после всичко е по старо му. Какъв е смисъла да лъжат хората, че правят нещо, като не правят? Това трябва да се прави не инцидентно, а 365 дни в годината. Всяко РПУ си има район. То е длъжно да и трябва да му се изисква района да бъде с по-малко нарушители. Яки проверки от ръководството на МВР по РПУ-та. Всяка патрулна двойка си има също район. Установи ли се,че не си вършат работата пак наказания и така
  • #5
    Георги ( преди 8 години )
    идеята не е лоша, не само в софия, вече няма град в България на който централната част да не е претрупана с автомобили, но основния проблем е че няма къде да се спре, дори отворковците долу ако се замислят поне 3 пъти седмично ще бъдат глобявани, къде заради тротоар, къде заради близко кръстовище, двупосочна улица и т.н. проблема не е само в това къде спираме, а и в това че няма къде, но пък данъците си вървят, синьо/зелените зони също
  • #4
    Тъжни ( преди 8 години )
    Ходи си живей и ти в Торино, но първо се научи как се пише множествено число на думата паркинг.
fallback
Последни