fallback

Топ 100 на най-продаваните коли в света

И Corolla, и Golf поставят нови рекорди

fallback
  • #26
    Сarfen ( преди 8 години )
    Интересно ми е, ако всеки който си е купил нова кола, пусне по един глас за това каква кола би искал всъщност да кара какви биха били резултатите. Защото кола не се купува със сърце и душа, а с портфейл...
  • #25
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    много по-здрави от маями!пълно е и с хонди, и с тойоти, че и с тесли...ауди мнооооо рядко се вижда на хоризонта...а вие си говорете, не пречите на никого! нета е егати безвредния отдушник...хем сипеш простотии и ти олеква, хем нищо не променяш!!!
  • #24
    улигуфренД ( преди 8 години )
    ам къдя е хундата бря!? никъф *** нема тоа оризарник начи
  • #23
    oligofren ( преди 8 години )
    Ама къде е аудиту ва ?
  • #22
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "Тойота не предлагат модели, като Камри, Авалон, Сиема, Такома, хигландер, Секуоя"Не ги предлагат в Европа,защото най-малкия двигател е 2,5-бензин.Имат си модели за Европа-Ярис,Корола,Авенсис,Хайлукс с малки бензинови двигатели и дизели.Все едно американците да си продават грамадните пикапи с огромните кубици в Европа.Я продадат 5 на година я не.
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еми напълно нормално, Корола е все пак най-евтиното нещо на пазарите в САЩ и Китай. с цена от 17000 долара, като прибавим и факта че 99% от продажбите на Тойота в САЩ са субсидирани от Тойота, тоест правят ти отстъпка от по 3-4000 долара. Примерно ти казва цената е 17000 долара, ако сложим екстри за 4000 долара, колата трябва да стане 21000, обаче ние ти е даваме за 17000. Голфа база започва от 20000 долара и няма отстъпки, дори боята се плаща. Социално слабите са с короли в САЩ.
  • #20
    до Голф ( преди 8 години )
    Еми имайки предвид, че сега навлизат на пазара, ако миналата година са продали 2000-3000 бр. сега 4000 е огромно увеличение в процентно изражение.Магията на гоуфа е да се разпада с всеки изминал ден, а тъпИя индивид зад волана да се радва на този процес и да си плаща, пък даже и паметници (мислени) да издига на талигата си.
  • #19
    Голф ( преди 8 години )
    "Въпреки че Дизелгейт избухна именно в САЩ, на този пазар германият модел отбелязва ръст от цели 93,9% спрямо 2014 г.Най-същественото увеличение в продажбите е на пазара на Мексико - цели 145%." Ето това е магията на Голф-а. :D
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    По принцип американските модели винаги повече ми допадат от европейските, но в случая с Корола е обратното. Европейския вариант е много по-разчупен и приятен, докато американския е скучен. Чудя се само, толкова беден пазар е Европа, че Тойота не предлагат модели, като Камри, Авалон, Сиема, Такома, хигландер, Секуоя и т.н. Явно наистина сме много зле, за да не присъстват в гамата на най големият производител в света едни от най-продаваните модели. Изброените съм ги виждал на живо и са страхотни.
  • #17
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    маската на американската корола е поне 10 пъти по-приятна от европейската...тази на снимката малко ми напомня за маската на новия злодей в star wars ;-)
fallback
Последни