fallback

BMW 5-Series ще получи две хибридни версии

Мощността им ще бъде 280 и 326 к.с.

BMW подготвя две хибридни версии за следващото поколение на модела си 5-Series. Това съобщава изданието BMW Blog, което се позовава на свои източници.И двете модификации ще използват силовия агрегат на модела 330е, но неговата мощност ще бъде увеличена. Моторът ще позволи и на двата хибрида да не отстъпват както по динамика, така и по управляемост на по-малката 3-Series, сочи информацията.Версията BMW 530e ще получи 4-цилиндров турбо двигател, работещ в комбинация с електромотор, захранван от комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност на агрегата ще достигне 280 к.с., а само на електричество този автомобил ще изминава около 35 км при скорост до 120 км/ч.В базовия си вариант бъдещото 530e ще се предлага само със задно предаване, но топ версията ще разчита и на система за задвижване на четирите колела.По-мощната модификация 540e ще разчита на модернизиран турбо мотор TwinPower turbo с 4 цилиндъра, система VANOS, система за газоразпределение VALVETRONIC и система за впръскване на горивото под високо налягане High Precision Injection.Самостоятелно този двигател развива 258 к.с., но с помощта на електромотора с водно охлаждане общата мощност на агрегата достига 326 к.с. Само на електричество вариантът 540e ще може да изминава 30 км.И двата варианта ще получат 9-степенна автоматична трансмисия, а блокът с акумулаторите ще бъде поставен под задните седалки. Новата генерация на 5-Series ще бъде показана на автосалона в Париж през септември, а двата хибрида ще се появят малко след това.Снимка: Worldcarfans

Тагове: BMW 5-Series
fallback
  • #7
    Sosa ( преди 8 години )
    Тя колата още не е излязла а вече се оказа , че е *** и няма да изкара и 100 000км. Големи специалисти. Нямала технологии и тн. Като карате автомобили 4-та употреба е разбираемо да се притесняваш. Другото което е тези коли се карата истински на пълна газ. Не като японските копия които се карат от хора на по 50+ години с 90 на магистралата. BMW диктува модата в автомобилостроенето през последните близо 10 години. Вие ги сръвнявате с Тойота.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    В този клас Lexus GS предлага 2 хибридни модификации от няколко години. Ясно е кой задава стандартите.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    За всеки автомобил най-важната зададача е да си върши работата безпроблемно,а не да чакаш пътна помощ по пътищата и да ти проваля работата.Така мислят навсякъде по света. Също така най-важно в автомобила е съвременната му техника,а не допотопната такава,каквато предлагат германците. За комфорта,екстрите и добрата изработка се грижат Лексус и Инфинити,съчетано отново със здравина,надеждност и най-високи авто технологии.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Можеш да познаеш българския селянин когато най-важното за колата която кара е "здравината" и страха да не се счупи нещо. Аз незнам кое е по-здраво но се интересувам от комфорта, екстрите и добрата изработка. Никой не те спира да си караш гроба недей да пишеш в тема за БМВ за тойота, че е признак на лош вкус.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Ей голям зор имате да сравнявата тойота с бмв. Не са в една категория стига се напъвайте, смешно е."Особено технологично и като здравина определено не са в една категория.Хехе, то какво друго ти трябва от една кола,другото го предлага Лексус или Инфинити. БМВ си останаха на стари лаври и приказки, и те като Мерцедес.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ей голям зор имате да сравнявата тойота с бмв. Не са в една категория стига се напъвайте, смешно е.
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японците от Тойота давата модерните технологии,а германците лепят емблемите.
fallback
Последни