fallback

Genesis G90 вече жъне успехи

Конкурентът на S-Class получи над 4300 поръчки за само 24 часа

Шпионска снимка на Genesis G90. Снимка: WorldcarfansНовата луксозна марка на корейската компания Hyundai - Genesis, направи повече от добър пазарен старт в родината си. Първият й модел събра рекорден брой поръчки, въпреки че все още не е показан официално.Луксозният седан Genesis G90, чиято премиера ще се състои след повече от десет дни, е получил 4342 поръчки за по-малко от 24 часа, съобщават от корейската компания. Моделът, спряган за конкурент на Mercedes-Maybach S-Class и компания, превъзхожда по размери повечето аналози на пазара. Очаква се и цената му да бъде под тези на конкурентите.В родината си седанът ще се продава под името EQ900. Задвижването му ще бъде поверено на бензинови V6 и V8 мотори. Базов ще бъде 3,8-литров V6 GDI с 344 к.с., а над него в гамата ще се разположи V6 двигател с обем 3,3 литра и би-турбо. Той развива 370 к.с. Върховият мотор е V8 с мощност 425 к.с. Агрегатите се куплират с 8-степенна автоматична трансмисия, която задвижва задните колела. Налично ще бъде и задвижване към двете оси.Официалните подробности ще бъдат изнесени на 9-ти декември тази година. Премиерата на Genesis G90 в Европа ще се състои на някое от големите изложения през 2016 г.Подобен пазарен бум в Корея направиха по-рано и други два луксозни модела на Hyundai. През 2013 година Genesis получи 3331 предварителни поръчки, а през 2009 г. моделът Equus регистрира 1180. 

Тагове: genesis g90
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Офф, ако знаете S Klasse колко такива фирмени пропаганди е надживяла... Нали и преди 5 години Hyundai Equus щеше да я убива с лукс? Цифрите: за последните 4 пълни години на двата модела на US пазара - 62630 продадени S Klasse срещу 14 158 продадени Equus. Не знам колко е качествена и евтина, но разликата е 4,5 ПЪТИ по-малко продадени. С Genesis ще е същата драма. А тези закани за големи продажби си е чиста проба ялов опит на фирмения PR на Hyundai.
  • #7
    :) ( преди 8 години )
    Това изглежда по-красиво от флагманите на немската тройка, поне в моите очи.
  • #6
    Хюндай ( преди 8 години )
    До анонимният с въпроса за С класата , само не разбрах как видя отвътре на какво прилича колата като няма никаде снимки на интериора как е отвътре... много ви боде в очите направо нямам думи... хейтърите ще хейтват винаги... като искаш С класа си я взимай 3та ръка на 7 години слагай ГАС че бензина скъп и се перчи пред селския магазин ( или пред селския блок в Обеля )
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе хора, да сте карали S-класа? Тази кола прилича отвътре на едно БМВ 5-ца с примеси на Ауди А6! Истински лукс има само в S-класата. Колкого и да се напъват не могат да стигнат 130 години опит. Хюндай трябва да продължат да правят евтини и сносни коли и да не се месят в Премиум сегмент.
  • #4
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Много ми харесва този хюндай. Хората на запад предпочитат по-скромни премиум автомобили за да не се набиват на очи. Моя шеф на мулти милярдна компания в САЩ караше едно време Хюндай. Можеше да си позволи повече ествествено но всичко е въпрос на възпитание. Трудно да се възприеме такова поведение от нискоинтелигетни мутри в БГ.
  • #3
    Хюндай ( преди 8 години )
    Естествено че бих предпочел чисто нова кола с 7 гд гаранция без лимит на километрите( а не да си взема на 5-7 гд втора ръка Мерц Бмв Ауди ) нещо различно от масата *** български народ дето види ли Мерц Бмв Ауди и друго не вижда като кон с капаци...
  • #2
    Nev ( преди 8 години )
    "крали крали, та са уялиимитация на оригинала, за тия, които нямат пари за него ....."Не знам колко са крали и дали са се ояли, но в много отношения този Дженезис се е получил по-добре от оригиналите! :)
  • #1
    Дошо ( преди 8 години )
    Поне ще е много по-здрав от оргиналдъто.Няма да го разбиват с чукове и стикове за голф пред шоурумите за разлика от доволните клиенти на германокитайския ,,оригинал"
fallback
Последни