fallback

Новият Prius харчи 4,0 л/100 км

Toyota разкри характеристиките на хибридния модел

Тагове: Toyota Prius
fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Колегата, който пита колко харчи при 140 ще му отговоря. Харчи 5.5 - 6/100. На отиване до Италия 6/100 на връщане 5.5 с 3 човека и много багаж."Аз съм го карал със 160+ и гори над 10-ка с 4ма и малко градско. Леко ми се вижда нисък този разход при 140 км/ч
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    За всички фенове на немските шлепове Приус е уродлив, грозен, неикономичен, бавен и какви ли не още глупости. Разбирам, че щом си фен на немското, значи природата те е лишила от естетика и няма как да разбереш модерният, свеж и различен дизайн. След някоя друга година германчетата ще почнат да копират дизайна на Тойота, както често правят и същите тези германофилчета тогава ще пръхтят от радост, забравяйки сега какви ги плещят.
  • #18
    asd ( преди 9 години )
    Добре бе бива ли да е толкова уродлива тази кола. Сигурно техниката е супер но да я облечат в такъв дизайн....
  • #17
    зелено такси ( преди 9 години )
    На Зелените таксита средния разход зимата е най-висок. Около 5.5-6/100.През останалото време разхода е под и около 5/100. Правил съм среден разход на смяна вечер при слабо движение 4.2/100. Някой, ако твърди, че разхода на зелените таксита е над 6/100 ще го помоля да запише номера на таксито в което се е возил и да го сподели! Ще говоря с колегата, дали това отговаря на истината. За незапознатите ще кажа, че ако надвишиш 6/100,то разликата се удържа от надника на таксиджията.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Онзи отдолу, който твърди, че Приус харчи в града 8-10 не се е качвал никога на тази кола. Приус в никой режим няма подобен среден разход. Освен, ако не го караш на ръчна (при Приус всъщност е крачна, но това е друга тема
  • #15
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Грозна кола за много пари с неефективно задвижване."Хех, точно от това задвижване по-ефективно на фосилни горива няма. 40% КПД на ДВГ + още 10-15% реални от регенерация на кинетичната енергия.. Приус винаги е бил технологичния лидер на автомобилостроенето. Лично съм постигал 3/100 градско многократно със стария модел - ускоряваш рязко с ДВГ и пускаш по инерция на електромотор, като наближиш светофара спираш плавно за максимално регениране на енергията - така ДВГ работи само 10 % от времето.
  • #14
    ... ( преди 9 години )
    Абе ефективно е... ако единствената ти цел е д караш еко обаче, иначе тцъ.Реално не е автомобил за всеки, ако човек търси някаква динамика няма да я намери в приус .Приемам и критиката , че това не са данни за плъг-ин, като че ли за него бях прочел някаде за разход около 3/100,но и не плъг-ин-а също има чисто електрически пробег, ако батерията има заряд мисля...
  • #13
    До долния ( преди 9 години )
    И това го казва фен на лъжци... Не те ли е срам? Карай си канцерогенния ино и дйеет тйедйеи и не коментирай хибридни технологии.
  • #12
    OMG ( преди 9 години )
    Грозна кола за много пари с неефективно задвижване.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Май пак не четете, това е приус, а не приус plug-in. Така че това е разход без заряд в батериите - чист хибриден режим.
fallback
Последни