fallback

В САЩ погнаха Mini

Разследват марката за проблем при краш тест

Снимка: MiniBMW може да бъде следващият автомобилопроизводител под прицела на американските регулаторни власти, отбелязва Асошиейтед прес, цитирана от БТА. Американската национална служба за безопасност по пътищата информира, че разследва марката Mini, тъй като германският концерн BMW не е предприел навременни действия за отстраняване на проблеми с коли, които не са преминали успешно федералните тестове за проверка на автомобилите при сблъсък. Става дума за малко над 30 000 автомобила Mini Cooper и Cooper S от 2014 и 2015 година, както и John Cooper Works от 2015 година. Според документ на сайта на агенцията направените през октомври миналата година тестове са установили, че Mini Cooper с две врати и твърд покрив не е защитил както трябва поставения дамски манекен при страничен удар. Два месеца по-късно BMW се съгласява да направи изтегляне и кампания за поставяне на допълнително уплътняване на задните странични панели на този модел Mini Cooper от 2015 година. Кампанията обаче така и не била проведена, а BMW никога не уведомил агенцията, че това не се е случило. През юли 2015 година национална служба за безопасност по пътищата тества Cooper S от 2015 година, който също се е провалил на теста при страничен удар. BMW прие да направи изтегляне на моделите от 2014 и 2015 година, както и на  спортния John Cooper Works от 2015 година, сочи информацията. Агенцията отбелязва, че е обезпокоена, тъй като автомобилостроителят е знаел или би трябвало да е знаел за проблемите при страничен удар и е трябвало по-рано да вземе мерки. Службата има право да глоби автомобилна компания с до 35 милиона долара за това, че автомобилостроителят не е действал достатъчно бързо, за да отстрани проблемите със сигурността на пътниците, или че не е съобщил на агенцията. Припомняме, че от началото на 2013 година Fiat Chrysler, General Motors, Honda, Hyundai, Ford, Toyota и производителят на въздушни възглавници Takata получиха глоби за различни провинения от американската агенция.

Тагове: mini
fallback
  • #16
    до волво ( преди 8 години )
    Аз подържам BMW ,5 та година 250 хлд. км ...Не мога да кажа , че съм богат поне не колкото ми се иска ;) , мазохист не съм със сигурност,а комплексар със сигурност си Ти. Просто копувайте внимателно . Много хора са горели от "новия внос" и си правят някакви заключения от горчивия си опит с определена марка, минават на друга и там пак дърво и те така те..
  • #15
    д-р.Куртев ( преди 8 години )
    За МИНИ не зная,за мен това е дамска кола,но БМВ поемат разходи за консумативи по време на гаранцията-мисля,че беше 5г.или 100 000 км.,така,че не би трябвало да те товари!Друг е въпроса ,че на познат му се разтегли веригата,но му остана само емоционалният разход-материалният го пое гаранцията !
  • #14
    волво ( преди 8 години )
    Хората не са длъжни да знаят в детайли какво е качествено и стойностно-в повечето случаи в богатите страни се купува на база имидж на една марка.Та така и с МИНИ и Бмв.Ако някой е карал Мини или е ремонтирал БМВ и продължава да харесва тези марки ,то той или е богат следващ модните имиджови тенденции ,или е мазохист и комплексар .Да обяснявам защо -ми повозете се в Мини или поддържайте БМВ и це разберете какво имам предвид.Стига вече с тези етикети ПРЕМИУМ.Няма вече такива -само стари лаври
  • #13
    волво ( преди 8 години )
    Че има удари под кръста от САЩ има.Но да не забравяме че колкото и добро желание да имат конструкторите и инженерите при разработването на един автомобил ,в крайна сметка решаващо значение има думата на счетоводителите ,икономистите и шефовете на едно предприятие.Автомобилът както и всеки друг продукт се прави с цел печалба ,и когато нещо може да се продава добре независимо от това колко наистина е добро -то се продава .Друг е въпросът до колко купувачите наистина са компетентни за това.
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    А? Американците ли са инсталирали софтуера на вагонетките? Това ли е най-новата теория? Американците са направиха скандала за 500 000 бройки, големия проблем за агените ще е в Европа, където бройките са десетки милиони. Ей, на крива ракета космоса и пречи... а пък на немските автомобилостроители - стандартите за вредни емисии.
  • #11
    Фидан ( преди 8 години )
    САЩ го направиха тва за да могат да си продават ***, иначе не са конглокентни на немските машини :) Жълтурите с допотопната си техника също са на печалба от тия измиселни тъпотии
  • #10
    до нервния ( преди 8 години )
    Само това да ми обясниш: "първи по рентабилност"...Иначе май продаваш калпави вагени, доста ти личи.
  • #9
    Haha ( преди 8 години )
    "Къде слагаш тия легени с комарници отпред редом с истиските ТРИ премиум марки!? Доше,набий си го в кухата кратуна: в света премиум марки са само Мерцедес,БМВ и Ауди!"Да бе разбрахме, швабите могат да правят "премиуми", обаче автомобили не могат! :)
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немците с това дизелово фиаско станаха за резил. Даже индийците им се смеят на вурстовете с лоените мозъци.
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Хе-хе, кухчо, видяхме ги немските канцерогенни тракащо-вибриращи "премиуми" до къде го докараха - до пълен резил. Премиум са хибридите на Лексус - безшумни и плавни, екологично чисти и надеждни.
fallback
Последни