fallback

BMW разкри карбоновото ядро на 7-Series

Премиерата на флагмана се състоя във Франкфурт

Вече знаем всички подробности за новото поколение на флагмана на BMW. Във Франкфурт, където се състоя официалната публична премиера на 7-Series, успяхме да се запознаем и с технологиите, които се крият под луксозната външност на лимузината. Една от най-големите новости в автомобила е така нареченото карбоново ядро (Carbon Core). То е изработено от армирана с въглеродни нишки пластмаса (CFRP), като не само прави автомобила по-лек, но и далеч по-здрав и сигурен. Карбон е интегриран в цялата конструкция на колата - централния тунел, праговете, колонките, напречните и надлъжни греди на тавана. Лекият и здрав материал не е видим с просто око, тъй като е "скрит" по облицовките на флагманския модел. Но благодарение на него теглото на конструкцията на 7-Series е намалено с цели 200 кг. в сравнение с предходната версия. Реално новият модел е със 130 кг. по-лек, тъй като е оборудван с множество допълнителни технологии и екстри. Конструкцията е разрязана, за да се види "скритият" отдолу карбон Инженерите на BMW са заложили не само на новаторството, но и на практичността. Карбонът е здрав, но като всеки друг материал може да бъде повреден и дори разкъсан при удар. В такива случаи колата не се изхвърля, а просто се ремонтира. Свалят се част от металните елементи, след което пострадалите карбонови компоненти се заменят, разкриха от BMW пред Automedia.bg. Както вече бе съобщено, новото BMW 7-Series предлага богат избор от бензинови и дизелови мотори, задно или xDrive задвижване. Предлагат се също така две модификации - стандартна и с удължено междуосие. Цените на модела в България започват от 169 350 лв. с ДДС. Всички подробности за новото поколение вижте ТУК Снимки: Automedia.bg

Тагове: BMW 7-Series
fallback
  • #8
    Уникална. ( преди 9 години )
    Преди месец и половина бях на предпремиерата във Хамбург.Уникален автомобил наистина.До сега съм имал 4 нови седмици и за това получих покана.За съжаление не даваха да се снима.Това е автомобил от бъдещето.По голяма е от сегашната седмица и е много иновативна.Аз от януари минах на 5та серия.За което не съжалявам но 7цата определено ме кара да се замислям при следващата ми покупка да се авърна във оберкласа.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карбона е прекалено скъпо удоволствие за цивилен автомобил и просто не си струва инвестицията. Иначе е супер, че има вариант да си го купиш, ако искаш, но едва ли ще се продава много преди да поевтинее, а не виждам това как ще стане, защото материалите и изработката са скъпи и отнема много време направата на всеки карбонов елемент. Ако някой търси здравина има доста сплави, които е предлагат на малко по-ниска цена и високо тегло, но по-здрави. Например титаниевите сплави са супер.
  • #6
    ммм ( преди 9 години )
    А междо другото рано или късно тенекеджийте ще трябва да се научите да работите с карбона и по-нататъка ще сте карбонаджий..
  • #5
    ммм ( преди 9 години )
    Абе да му мислят застрахователите :))
  • #4
    Пешо тенекето ( преди 9 години )
    мдаа...алуминият няма изчукване, карбонът пък няма оправяне - бе въобще високи ама мнооо високи технологии, които здраво ще бъркат в джоба на собственика!
  • #3
    васил ( преди 9 години )
    БМВ винаги са били най технологичната марка в триото германци . Мерцедес залагат на лукса , а Ауди е компромис от двете (лукс технологии) . Да не забравяме ,обаче че точно технологиите движат ...света!
  • #2
    smoky ( преди 9 години )
    това е много добре да се вижда целия скелет на един автомобил,най-важното и да се ремонтира достъпно.......ххмм за разлива от алуминиевите елементи ,които нямат изчукване. може би най-добрия вариант за автомобилите си остава карбона и пластмасата. скъпия и евтиния вариант!
  • #1
    Уффф... защо ? ( преди 9 години )
    Липсват ми едни 160к. да си го взема. Просто е невероятна колата. И леко (благородно)завиждам на всеки, който ще си я купи.Просто е върха на технологият в този сегмент. Другото са приказки !
fallback
Последни