fallback

Новото Renault в сегмент D

Седанът и комбито Talisman се появиха във Франкфурт

fallback
  • #10
    до none ( преди 10 години )
    Според мен причината да не се хвърлят в по-големи и мощни мотори е, че те също така са и по-скъпи. Това неизменно ще ги доближи много до Пасат/Мондео/Инсиньа?(ли е правилно), а няма как да не им е ясно, че не могат да ги борят там. Все пак тези трите за разлика от Лагуна/Латитюд си се продаваха и продават добре. Затова е много важно да се позициоират правилно. От друга страна, защо пък да им слаби моторите? Кои спопред вас са най-продаваните мощности при другите - от 140-160 к.с
  • #9
    none ( преди 10 години )
    Трудно ще я продават тази кола без 2.0 200+ коня бензин и дизел, освен ако не искат да се конглокират само със СуперБ-то на Шкода (въпреки че и Шкода се предлага с един по-сериозен бензинов мотор) ;). Започвам да си мисля че Рено няма да разработват по-мощни двигатели, а ще ви вземат от Мерцедес (в момента се монтират основно на Инфинити). Лошото е че едва ли ще видим мощен дизел на Мерцедес на Талисман, щото тогава кой ще даде пари за Инфинити ;))).
  • #8
    Ганчовец ( преди 10 години )
    Защо тъпнята продължава да ме поправя конглокентни на конглокентни?
  • #7
    Ганчовец ( преди 10 години )
    Найс, найс! Сега ако и в цените продължат да са конглокентни ще ми харесат още повече. В последно време Рено доста добре държат правилната линия като пускат хващащи окото с дизайн, с икономични мотори и съответстващи цени модели и са много по-успешни. Ако продължат така ще си запазят и разшират пазара. Браво и на холандеца - новата дизайнерска линия е супер.
  • #6
    Човека ( преди 10 години )
    Много са ми смешни някои, като почнат да ми обяснават какъв *** било това Рено все още никой в България, а и въобще в Европа не си е закупил такава кола, но разбирачите с Голфовете "нов внос" вече знаят колко лоша и некачествена е тази кола, която дори не могат да си позволят, като чисто нова.По темата: Колата ми харесва на външен вид(доста по - красива е от предишната Лагуна), но сякаш е станала прекалено голяма.Относно другите й качества: Ще говорим след първите тестови шофирания.
  • #5
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Reno ne spira da me iznenadva priatno.Niama ni6to slu4aino,4e prodajbite im kartiat posledno vreme.Clio Capture i novia Cadjar ne spirat da belejat rust.Novia Megan i tozi Talisman napravo 6te gi iztreliat v druga orbita.Kato pribavim avangardnite Zoe i Twizy,zaedno s vazrajdaneto na sportnia Apline predvijdam izklu4itelno svetlo bade6te za Reno
  • #4
    рено не разбраха ли ( преди 10 години )
    че "колите" им свършват най-много до меган. последните поне 20години всичко във въпросния сегмент D е завършвало с провал: сафран, вел сатис, авантайм, лагуна и т.н. и т.н.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те хората водяха как изглеждапасат преди 1 година, какво го показват това. Откраднали са предниоцата от концепта на Голф-а от другата статия понеже го показаха и него преди близо година. Отзад стоповете на Ауди Пролог концепт показана пак преди 1 година. Френска манджа по германска рецепта.
  • #2
    ее, най накрая! ( преди 10 години )
    Голямата Голяма Саблезъба Кокошка, маде ин рено!!ахахахахаах
  • #1
    малиии...!!! ( преди 10 години )
    много дърво - малко кола! рено баце!!
fallback
Последни