fallback
Коментари ( 13 )
Напиши коментар
-
#13
Поредния "шоп"...нямали били V8 и V12 щото не бил чувал :))) Очевидно не си чувал какво слагат на Toyota Land Cruiser, Crown или Century.
-
#12
Първо,"суперкола" е относително казано, просто това е добра евтина реализация на британското разбиране за спортен автомобил. Колата е идейно копие на Ягуар Е-тайп, но както често пъти по-късно - в скромна версия (така и не посмяха да пуснат дори един V12 в цяла Япония, даже и V8 май не съм чувал да имат).
-
#11
sorry ама и 356цата е макс $500к А на оня с американските .... тия дето си ги изредил, в нещо различно от права линия дали могат да вървят? Ще се учудиш колко малка е разликата в динамичните характеристики на японска кола със 150-200кс и амариканска с 300-400
-
#10
И къде е камарото на писта? А да, в чакъла на първия завой! Това камаро както и всички американски от тази епоха стават само за драг, на писта със завои ги няма никакви!
-
#9
356 ne e VW, nishto che i dvete marki vodqt nchaloto si ot Ferdinand Porsche.VW Carmann Ghia cabrio predpolagam e nai-skypoto, 40 000 evro samo obache ;)
-
#8
Когато ВАГонетките пишат за имидж и история да препрочитат тази статия, за да си припомнят къде е тя!Между дригото ей така от любопитство, някой може ли да ми каже, кой е най скъпия ретро ФВ? Дали се доближава до това бижу от Тойота
-
#7
Otnovo velikata TOYOTA kompleksira bednite golfadjii muhahahahahaha ami tova e toyota bedniaci kola za milioni a ne golf4e muhahahahaha
-
#6
Хехе, за твое сведение 2000GT е от края на 60те години и за това време и двигателят и цялата кола са абсолютно феноменали. Сигурен съм, че дори по днешните стандарти ще върви много добре за разлика от някои суперколи от онова време. За 2000GT с ляв волан и в отлично състояние 800 000 и дори 1 000 000 е по-скоро скромно, но и колекционерите не са много. Арабите си купуват нови, но най-вече позлатени и силно тунинговани коли - може би за добро :D
-
#5
Bahti super kolata 150 konq tva kato marshrutka!
-
#4
Никой не ги трови така,както РРЕ
1 - 10 от 13
първа < 1 2 > последна