IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Шефът на BMW потвърди пускането на i5

Третият екомодел на баварците ще бъде семеен седан

Шефът на BMW потвърди пускането на i5

Главният изпълнителен директор на BMW Харалд Крюгер потвърди това, за което се говори от известно време. А именно, че екологичната гама на баварците ще бъде попълнена от трети модел, който ще се разположи между сегашните i3 и i8.
Шефът на BMW потвърди пускането на i5
В интервю за Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung топ мениджърът заяви, че в компанията не бързат с пускането на подобен автомобил. Крюгер обаче е убеден в нуждата от такава машина, която да се различава по размери и конструкция от хечбека i3 и купето i8.

Други подробности не бяха дадени, но според запознати i5 ще бъде семеен седан, който ще трябва да се конкурира с лифтбека Tesla Model S. Новият модел ще използва базата на следващото BMW 5-Series, като ще се предлага в две версии – напълно електрическа и хибридна.

Електрическият вариант на BMW i5 ще получи два електромотора. Този на предната ос ще развива 135 к.с., а този на задната – 225 к.с. Хибридът пък ще може да се зарежда от електропреносната мрежа, като ще разчита на електромотор с 275 к.с. на задната ос, а за предната ще отговаря двигател с вътрешно горене с 3 или 4 цилиндъра.

Както и другите два модела от серията I, така и новият ще има каросерия от въглеродни нишки. Благодарение на това теглото на седана няма да превиши 1500 кг. Предвижда се BMW i5 да се появи на пазара най-рано през 2017 г.

Снимка: BMW

Тагове: bmw i5
0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Или?? ( преди 4 години )
    Е те и Японците отбиват номера по същия начин,пускаики на пазара или хибриди харчещи в повече или такива които нямат приложение по света и у нас (несъвместими с пътната инфраструктура по земята) ХЪ...Така че само БМВ си остават технологични и т.н.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    А това прочетохте ли: „ще има каросерия от въглеродни нишки“ Би трябвало да ви говори защо ще бъде лек. Всяко нещо обаче си има цена. Лек, но скъп ще бъде. Едното за сметка на другото. Както и да е дано изкарат нещо добро и да се увеличава конКУРенцията при хибридите и електричките, че те само баварците от всичките немци вадят нещо технологично. Другите тракат с дизели и отбиват номер с разни хибриди, които харчат дори повече.
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    принципно е така, аз имам предвид че колите докато въпросния Galant беше актуален бяха в една и съща категория. Ако имаше актуален в момента не е ясно как щяха да са нещата... НО Galant никога не е бил в класа на 3та серия
  • #1
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Знаем, казва се Mitsubishi Galant VR-4 и е от преди около 17г., както и още няколко други японеца от съшия клас. Единствения проблем е че е леко ограничен на 280 к.с. ама това е лесно поправимо... Отделно има и Evo...