IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Suzuki показа хечбека си за Европа

В основата на Baleno е концептуалният iK-2

Suzuki показа хечбека си за Европа

Японската марка Suzuki разкри подробности за компактния си хечбек Baleno, който ще се предлага на европейския пазар. Моделът ще бъде показан официално на автосалона във Франкфурт през септември.
Suzuki показа хечбека си за Европа
Като цяло дизайнът на Baleno повтаря този на концепта iK-2, дебютирал пред публика на изложението в Женева през март. Разликите ще засегнат формата на предните и задните светлини, размерите на колелата, както и външния вид на броните и на решетката на радиаторите.

Дължината на хечбека е 4023 мм, широчината – 1920 мм, а височината – 1450 мм. Това ще прати модела на Suzuki при субкомпактните, а не при компактните модели. Други подробности не бяха разкрити, като от компанията уточниха единствето, че Baleno ще предлага просторен салон и добро техническо оборудване.

Известно е още, че в гамата двигатели ще бъде включен 1,0-литров турбомотор BOOSTERJET с директно впръскаве на горивото. Мощността на агрегата не се съобщава, но се знае, че той ще предлага много нисък разход на гориво.

Снимка: Suzuki

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Някакви коментари за газов инжекцион монтиран на ГРАНД ВИТАРА,модел след 2005
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    супер автомобили,японска му работа.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дължината на истина е като на Поло, Фиеста и т.н. Но ширината дори с огледала не може да бъде такава. На S-клас е подобна. Друг е въпросът - подобно на Нисан вместо компактни хечбеци започват да правят компактни кросовъри. След време всички ли малки коли ще са такива джипоподобни?
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сузуки са си клясика - здрави, икономични, конфортни и не на последно място - много икономични. Супермодел са показали.
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дизелите са наистина на Фиат, но какво браво, като малко Сузукита се продават с такива. Силата на Сузуки е в икономичните бензинови двигатели. Всеки, който разбира и се интересува го знае това и рядко някой ще сбърка да вземе дизел.до: ToniКой те излъга, че това е в класа за който споменаваш? Не, не е. Един клас отгоре е.до: анонименКое и е отблъскващото на пластмасата? На Голф пластмасата по-приятна ли е според теб. Една и съща е като на другите автомобили в този клас и цена.
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    Не лоши коли с отблъскваща пластмаса!
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Vitara-та е чук, Swift, Baleno и Liana не толкова, но са здрави коли като цяло. За съжаление при нас не се продаваше Kizashi, което е много добра кола...
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    да браво на фият тогава за двигателите двата дизела са тяхни 1.3 и 1.9 стария и нивия 2ка
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Toni ( преди 10 години )
    Това с посочените размери е в класа на Корса, Фиеста, Фабиа, Поло и т.н.Тогава със Суифт, какво се случва?
  • #1
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добри коли са Сузуки, а още по-добри мотори правят, но с колите им нещо не се получават нещата. Не зная защо. Имал съм Суифт и съм безкрайно доволен. това е първата ми кола, която е харчела под 5/100 бензин в града.Мой колега си взе преди доста време над 15 г. ще да е Балено 1.6 стотина к.с. беше мотора. Като изтече гаранцията и сложи газова. Над 400 000 км и е навъртял без да е пипано нещо по мотора. Возил съм се няколко пъти. Прилична кола е. Дано с новата успеят! Заслужават го!