При модела на Рейндж Роувър за 2006 не може да не се започне със суперлативи за неговия интериор. Предлаганият комфорт наистина е на равнище.
Вероятно трябва да се започне от седалките, които са изключително удобни и изработени от мека кожа. Навигационната сисетма тип touch-screen е много прегледна и с нея е лесно да се борави. Същото важи и за аудиосистемата и за борд-компютъра. Като цяло използваните материали в интериора са възможно най-добрите. Контролните уреди са там където най-удобно се виждат и достигат. От мощните автомобили клас SUV Рейндж Роувър е един от най-тихите. Изолацията на купето е съвършенна и дори при високи скорости по магистрала шумът е нисък и човек има чувство, че се плъзга по пътя.Една от най-впечатляващите характеристики на автомобила е неговият двигател. Осемцилиндров V-образен с обем от 4.2 литра и максимална мощност от 400 к.с. при 5750 об/мин. Шестстепенната автоматична скоростна кутия също е с много добри качества. Това личи при рязко натискане на педала за газта, след което Рейндж Ровърът буквално се изстрелва напред и ускорява без да губи стабилността си благодарение на постоянното предаването 4х4 и на масивната си каросерия, тежаща повече от 2.5 тона. Гумите са масивни с размер 255/50. Размерите на автомобила са сред най-големите в класа. Дълъг е 4972 мм., широк е 2192 мм. и има височина 1905 мм. Колесната база е 2880 мм.
Новият Рейндж Роувър съчетава добрия дизайн, вътрешния комфорт, динамиката на движение и възможността да преодолява по-трудни от нормалните терени. Макар да се намира в горния ценови сектор на моделите SUV, качеството което предлага определено отговаря на това подреждане. {moscomment}