fallback

Най-популярните коли в Европа и САЩ

Класациите по продажби за 2015 година

През последните години автомобилните производители залагат все повече на глобалните модели, които предлагат на всички световни пазари. Шофьорите в различните краища на планетата обаче имат различен вкус, като това се доказва и от статистиката на руското издание Автостат, базирана на данни на аганциите AEB и focus2move.Снимка: Ройтерс Данните показват кои са десетте най-добре продавани автомобила в Европа и САЩ за 2015 година. Резултатите обхващат продажбите за периода януари-май на тази година, като предоставят данни за броя на реализирани единици и разликата със същия период на миналата година. В Европа лидер продължава да бъде Volkswagen Golf, който се представя почти два пъти по-добре от втория в класацията. А той е отново продукт на германската марка Volkswagen - Polo, следван по петите от Renault Clio. В топ 5 попадат още Ford Fiesta и Opel Corsa, а на шеста позиция е кросовърът Nissan Qashqai, който е единственият неевропейски автомобил в класирането. В САЩ ситуацията е коренно различна. Докато в Европа потребителите избират компактни хечбеци, в САЩ предпочитат големите пикапи. Открай време лидер на този пазар е Ford F-Series, като позицията му остава непроменена и през първите пет месеца на 2015 година. Вторият и третият в класацията са също пикапи - Chevrolet Silverado и Dodge RAM съответно. А останалите коли в топ 10 са почти изцяло продукти на компании от Япония. Автостат предлага данни и за пазара на Русия, като те обхващат периода от януари до юни. Първенец по продажби е руската гордост Lada Granta, следвана от два корейски автомобила - Hyundai Solaris и Kia Rio. В топ 10 попадат още три модела на АвтоВаз.Изображения: Автостат

Тагове:
fallback
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    То и Макдоналдс и KFC продават най-много храна в САЩ, ама френските и италианските ресторанти продават много по-качествена храна! Хората в САЩ са 100% консуматори и въобще не са качествена извадка за световното население!
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    ieroslave - parvo otvarqm zavod v sa6tposle otvarqm maika ti
  • #31
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Наскоро имаше статия за "най-американската" кола.И коя мислиш,че е колата???Тойота Камри,защото 75%от частите и са произведени в САЩ.Дори най-продаваните модели Форд Ф-серия нямат такъв процент.Японските коли произведени в Америка са по-американски от американските коли.И имат малко общо със същите модели произвеждани за Европа,Русия,Китай,Япония и др.Затова са най-продаваните.Американците си ги правят и си ги карат.
  • #30
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Абе "гении",пиша ти,че нямат заводи в САЩ,кое пак не разбра???САЩ не е Мексико.ВАГ имат заводи и в Бразилия и в ЮАР и дори в Казахстан,ама нямат в САЩ.Ако построят и там ще избият всичката риба,ей така както уж са надценени и трошливи.Цените им ще са още по-ниски.Просто идея нямам защо не го правят.Има някаква причина.Японците са много далновидни и умни и затова са се ориентирали в производството на място.Ако внасяха колите в САЩ дали щеше да е така???
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе, трошливи са!Щом за нашите пътища стават, значи стават за навсякъде другаде!Трошливи били, а в България само Голфове и Астри се движат!
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Йарославчо, мамин сладък, пак мозъчето ти работи на бавни обороти. Я погледни от коя година ВАГените произвеждат в хАмерика! Хубаво гледай и тогава прави изводи! Я виж в Мексико от кога се произвеждат! Там цената на труда е в пъти по-ниска и пак не успяват. Сещаш ли се защо! Не, нали. Ще ти кажа. Защото са смотани, надценени и трошливи. В Европа вървят поради др. причини. Да ти ги кажа ли кои или ще се сетиш!
  • #27
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "Кажи кое!"Казвам.Хонда има заводи в САЩ от 1982г.Първия завод за японски коли в щатите.Тойота имат фабрики от 1986г.в Америка.От 2005г. Тойота имат завод в Русия и от 2007 насам произвеждат Камри за руския пазар.Пасат в САЩ започва от цена 21320 долара,а Камри от 22950 долара.Можеш да провериш,не е трудно.И стигат до максимум от 35-36000.ВАГ се опитват да пробият в щатите,но нямат заводи там и не са гъвкави,докато японците са с готова инфраструктура от 30 години.Трудно се настигат.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    В интерес на истината графиките от пазарите в Китай, Индия и Япония липсват!Там статистиката също ще е интересна!
  • #25
    Тони ( преди 9 години )
    Интересна е графиката от пазара в Русия, но аз бих искал да видя тази от пазара в Китай. Все пак от 1 година насам, това е най-големия пазара на нови автомобили в света.
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кое по-точно е евтиното на *** *** бе Йерославе? Кажи кое! Ти правиш ли разлика между класовете, които се продават в Европа и по другите континенти! А правиш ли ралика в цените и можеш ли да обясниш, как така уж евтините в гейРопа коли, които се произвеждат тук и са с 1-2 класа по-надолу от тези на другите континенти, струват колкото тях или дори повече? Хайде обясни го този феномен, понеже гледам много ги разбираш нещата!
fallback
Последни