fallback

Хибридното BMW 2-Series Acive Tourer ще харчи едва 2 л/100 км.

Модификацията със зареждане от мрежата ще получи агрегат с 224 к.с.

BMW официално представи работен прототип на модела си 2-Series Active Tourer с хибридно задвижване, чийто агрегат ще може да се зарежда от електрическата мрежа. Според изявлението на представител на марката, „зелената” версия на модела ще се отличава със спортна динамика, но ще изразходва изключително малко гориво.Работата над BMW 2-Series Active Tourer все още не е завършила, като от компанията засега не съобщават кога ще се случи това, както и колко ще струва автомобилът. Знае се, че той ще претърпи някои промени във външния си вид в сравнение с бензиновата и дизелова версии, но те ще бъдат незначителни.Известно е обаче, че хибридният компактен ван на баварците ще разчита на комбинация от 1,5-литров TwinPower Turbo мотор с мощност 136 к.с. и електрически двигател с 88 к.с. Общата мощност на агрегата ще бъде 224 к.с. и 385 Нм въртящ момент.С тези цифри хибридното 2-Series Active Tourer съсем леко ще отстъпва на сегашната топ версия 225i. Двигателят с вътрешно горене ще задвижва предните колела с помощта на 6-степенна скоростна кутия Steptronic, докато електромоторът ще отговаря за задните, като за него е предвидена отделна двустепенна трансмисия.От BMW уточняват, че автомобилът ще бъде оборудван с генератор за високо напрежение, който ще прибавя допълнителна мощност от 20 к.с. и 150 Нм. Тя ще бъде на разположение на водача за кратко време при ускорение.Най-важното „оръжие” на хибридната версия на модела ще бъде ниският разход на гориво. От BMW декларират, че машината ще може да измине 38 км само на електричество, а иначе смесеният разход ще бъде едва 2,0 л/100 км. И всичко това при ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди.Снимки: BMW  

fallback
  • #5
    bmw e60 ( преди 8 години )
    За всички които плюеха БМВ заради предното предаване дано се разбират защо го направиха - на снимката се вижда как цялата електрическа система е отзад. Скоро ДВГ отпред ще започне да намалява и ще изчезне докато не остане изцяло електрическо задвижване отзад.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като чета детайлите за задвижването - няма нищо общо с това на Тойота (поне с Prius) - ДВГ е различен, скоростната кутия не е e-CVT, електродвигателя е с отделна ск.к., и има бууст генератор-двигател.Вероятно само батериите и ел. двг може да са на Тойота.Помнете ми думата, че BWM ще се откажат от този договор или основно ще продават двигатели а хибридните си системи ще ги разработват отделно или сериозно ще преработват тези на Toyota.
  • #3
    До до ( преди 8 години )
    А дали не им дава достъп до хибридните си технологии а в замяна на това да пплучават тези двигатели на определена цена??и ти си чел някъв договор или по точно си си превеждал сам...както и да е,нали сам виждаш че не бъкат бмв-тата от технологии на тоиота.
  • #2
    до: Или?? ( преди 8 години )
    Той договора помежду им е Тойота да им дава хибридните технологии в замяна на дизели до 2.0 литра. Ти да не си чел някой друг договор? Дай да го видим, ако е така! Или може би си мечтаеш да е така, както казваш! Мечтай, ако обичаш наум, че някой може да си помисли нещо друго!
  • #1
    Или?? ( преди 8 години )
    И ето го краят на японските хибриди(тояги).но не се знае имат договор помежду си.....хъ.
fallback
Последни