fallback

Lexus подготвя нов спортен модел

Специална версия на купето SC ще замени суперколата LFA

Японската луксозна марка Lexus не се е отказала от плановете си за пускането на нов спортен модел. Според изданието Automobile мястото на суперколата LFA в гамата на производителя ще бъде заето от „напомпана” версия на бъдещото купе Lexus SC.Новият модел ще бъде изграден по мотивите на концептуалния Lexus LF-LC (на снимката). Той обаче ще бъде по-различен от LFA, тъй като ще представлява луксозно купе, а не типична суперкола. Въпреки това силовият му агрегат се очаква да бъде доста впечатляващ и да му позволи да се конкурира с най-сериозните играчи в сегмента.Автомобилът ще получи името Lexus SC-F, като ще разчита на 8-цилиндров двигател с две турбини и мощност от над 600 к.с. Естествено, цената на подобно возило също ще бъде впечатляваща, като се очаква тя да премине психологическата бариера от 100 000 щатски долара.Не се изключва възможността моделът да бъде оборудван и с хибриден силов агрегат. Дали това ще стане, ще разберем в началото на следващата година, когато автомобилът трябва да дебютира пред публика.Снимка: Lexus 

Тагове: lexus sc
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е колко трябва да си ***, че да викаш че мерцедес има успехи във Ф1 заради Макларън?!?! Нонсенс...Интересно *** заради кой имат успехи...А и последно, когато през 54-55 година Фанджо става шампион във Ф1, с W196, колко ли различни дървени сандали са правили Жълтурите? Бре? Ами през 35-37-38 ***, Сребърните стрели, М? Жълтите какво са правили?
  • #20
    Анонимен ( преди 8 години )
    Говоря за престижно световно състезание! Дай да видим в Ф1 кой Японски отбор, или състезател е ставал световен шампион и кога!?!Остави ги ти Жълтурските състезания, там знаем какви шарени колиби се пускат, с извратен тунинг и предпочитания в секса! Айде нема нужда да ни показваш колко си ***!И моля те, дай ми тези легендарни спортни автомобили. Изпреварвам те, като споменавам Дакар рали и Мицубиши. Ти си, дай други спортове, дай легендарна шосейна машина, влязла в световната зала на славата!
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тойота е спечелила само веднъж шампионата за издръжливост, миналата 2014та!Като има победи само в 6 часовите състезания, които за който има акъл и знае, нямат ама абсолютно нищо общо с 24ч на ЛьоМан! Нищо!!!Да броим ли Германците колко пъти са печелили ЛьоМан, и сериите за издръжливост досега?!?Японците няма нито един легендарен модел, влязъл в световната история!!! Спортна икона!!! Няма и да имат, знаете защо!!!
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    GTR Nismo ne e nujno dori da bie na prava otse4eka porsche ,za6toto i dvete koli sa praveni za fun, za karane po pyti6ta sys zavoi i za kef, ne sa trolei,taka 4e tova izob6to niama gram smisyl tvoeto detskoto.
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами да ти кажа в F1 японските производители например двигателите на Хонда направиха известния отбор на Макларън. А иначе от немските само мерцедес има запомнящи се успехи и то понеже бяха едно с Макларън. В момента ги купиха и използват всичките им създадени бази и опит, така че напрактика това е отбора на Макларън купен от Мерцедес.А пък спора за марки по Държави е изцяло безсмислен - единственият спор може да се води, когато сравняваш сериен модел със сериен модел, а не Спортен отбор и т.н.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Поредната статия за Тойота/Лексус пълна с комплексирани вагонетки. Е, не е лесно да си технологично изостанал, а вагончета.. Голяма работа са ви прототипите за милиони на Ле Ман, ама на пътя само тракащи канцерогенници предлагат ваште "идоли". Реалност, какво да се прави..
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ама вие пък ако знаете колко японски състезания има, в които нито един немски автомобил не е печелил не е истина. Истината в случая е че японците гледат на европа, като второстепенен, като приоритет за тях пазар и съответно не си дават зор да изкарват някакви специални модели или технологии за тук. Те главно правят коли за Япония и САЩ, където пазарите са много различни. А че имат много легендарни спортни автомобили е повече от ясно, който не ги знае просто не знае достатъчно, за да говори.
  • #14
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "Тойота е шампион в сериите за издръжливост"Така е,никой не го оспорва.Напълно заслужено станаха шампиони,японците.Оспорвам единствено факта,че ГТР и Тойота не могат да се мерят с германците на Ле Ман.Японска кола има 1 победа в най-известното и престижно автомобилно състезание,Мазда през 1991г.Никой друг японски производител няма.Германците знаем какво могат.На Нюрбургринг също видяхме кой какво може.Японците въртят "рекордни" обиколки,а когато дойде 24 часа на Ринга,къде са???
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе пилоти кви времена давате кво си мерите виртуалните п*шки? Порше нз си колко бил дал ама не тоя па другия модел па нз си какво - я си карайте таратайките и не мислете кой колко е бърз на писта. Тия автомобили, като си ги купиш ( само дето никой няма да го направи от нас) и тичаш на пистата да го дадеш на някой нинджа, та да можеш да се хвалиш в кръчмата колко бърза кола си си купил? Купуваш караш и се кефиш, за спортни изживявания има XX моделите на ферари, Кьонига, зондата и т.н.
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    24 часа на Лъо Ман е едно състезание от шампионата за издръжливост
fallback
Последни