fallback
Коментари ( 56 )
Напиши коментар
-
#36
Йорданее, викаш Алфа се връщат заплашително спрямо немските преки конгло-кво (аре бегай си у БАН). Даже в АМГ/М/РС дивизите толкова са се *** от притеснение, че само чакат да пуснат поръчките на Алфата, за да си купят по една бройка та да разберат как се прави турбо мотор 510 коня, понеже не им е ясно. Аре бегай, *** изтръпналия тинейджър!!!
-
#35
хаха тука някакви "умни" дришльовци, които се имат за разбирачи отново спамят с това, колко са глупави и ограничени. Алфата е размазвация и го доказва за пореден път след 10 годишен период на кризи и умерен застой. Важното е, че гръмко се връщат на сцената и то доста заплашително спрямо немските си преки конглокенти. А разбирачите по-долу по-добре да си траят в миризливите хралупи ... понякога е по-добре да замълчиш вместо да се изказваш като ***!
-
#34
"Важно е че тройката от премиум автомобили може да се нареди Алфа БМВ Мерц, другите да го пушат." - ***!
-
#33
По скоро схемата е що да си взимам напомпан Таурег като може направо Q7 или що да взимам Фаетон като по добре А8 и т.н. Алфа винаги е сравнявана с БМВ, и колите в този сегмент, мерцедес и напоследък Хауди, а Мазарати е съвсем друг клас кола, за мноооого богати хора. Така че няма проблеми. Важно е че тройката от премиум автомобили може да се нареди Алфа БМВ Мерц, другите да го пушат.
-
#32
Примера с БМВ и ОПЕЛ е ок, само дето технически няма нищо общо между двете коли, което не може да се каже за Гибли и Джулия във версията QV.
-
#31
Ти верно ли...!? Твоят въпрос би следвало да се зададе като: Що да си взема БМВ 530i, като за по-малко пари вземам Инсиния ОРС с 325 коня...Т.е. къде е алфа а къде Мазерати!
-
#30
Тоест, това е все едно някой фен на БМВ да каже, за какво да си взимам М3/М4, като за същите пари мога да си взема базова 7-ца.
-
#29
По отношение на цената на Джулия отнесена към Мазерати Гибли, понеже едва ли не тука чета... защо човек да си взима Джулия вместо Гибли. Много просто е, най силния бензин на Гибли е 410 коня, който в БАЗОВИЯ си вариант почва от 80 000 евро!!! колко струва Джулия с керамични спирачки и т.н. с 510 коня и 3.9 до 100. С други думи взимаш Алфа, ама получаваш много повече мощ и иднамика от Мазерати за подобни пари. Ясно е че по малките мотори ще са далеч от най-евтиното Гибли - 55000 евро.
-
#28
Хубава дискусия се спретна тука. Ето и моето мнение по отношение дизайн и цена.Дизайна е субективно нещо, първо. Малко се получи фрустрация при някой хора, тъй като дизайна на Джулия не е толкова бомбастичен колкото се очакваше на база всякакви концепт снимки до сега. От толкова време се чакаше тая кола и толкова спелации, че накрая нормално има разочаровани. Въпреки това, колата на живо съм сигурен, че ще събира погледите здраво. Лично на мен ми харесва много!
-
#27
@EnzoГарантирам ти, че при топ версията ще си ги има отворите на капака, както и същите брони. Формата на капака ще си е същата за всички варианти (без отворите). Бас за по бирра? :DРаботил съм и работя с прототипи, макар и не от групата на Fiat, и нещата се случват по еднакъв начин.
21 - 30 от 56
първа < 1 2 3 4 5 6 > последна