fallback
Коментари ( 11 )
Напиши коментар
-
#11
Ай сиктир с това френското се чупи. Като погледа ви е над дизел на 15 години "нов фнос" на "под" 100 хил км каран от баба до магазина (като явно бабата живее в южна Италия а магазина е в Алпите)И след като е излязъл от гаранция е видял масло и филтри 2 пъти - да ще се чупи.Но ако си вземеш автомобил каран и гледан нормално 10 години нищо не са.Отделно че ако се счупи нещо разходите за сервиз са в пъти по-малки от на ВАГ.
-
#10
Гоуфу е такъв *** че по-голям няма и да бъде създаден а ако ти караш една кола 10 годи и значи си *** от предградията.
-
#9
първо представям новото пежо 308 гтипосле клатя йерослав на плюшени седалки
-
#8
Глупавия гуфаджия си мисли, че това са плюшени седалки - горкото детенце виждало е само долнопробните каренца на гоуфу на баща си и незнае от какви материали се правят качествените седалки. Смях, че даже и акъл дава. Пежото го скрива в малкия си джоб грозния дялан с кирка гоуф GTI.
-
#7
повече от 200 коня не ми трябват в колата, всичко останало е комфорт и сигурност.Не разбирам онези които си го мерят с такива коли, поне да ги притежаваха. За да си взема тази значи имам поне 4 каквито искам и имам излишни няколко десетки хиляди...
-
#6
Не е проблема от кубатурата, от самия двигател има и сравнение с рцз и нисат 370 нисмо и разликата беше почти никаква. Четох в една друга статия това е колата с най-добро съотношение тегло мощност, в своя клас.
-
#5
Като му видиш плюшените седалки и те асоциира с бардак - като всяка френска *** с рено начело!
-
#4
Ми разбрах, погледни само седалките интериора и екстериора - на светлинни години по-напред от гоуфу. 1.6 турбо с 270 коня е и по-добрия вариант спрямо двигателя на гоуфа. Абе всичко е по-добро, както казах.
-
#3
Може би от пред трябваше да още малко хот иначе от зад и от страни е много добро особено ако в черен мат и червено
-
#2
И как разбра това!?
1 - 10 от 11
първа < 1 2 > последна