fallback

Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател

Модификацията TSI BlueMotion струва 20 450 евро

fallback
  • #53
    Анонимен ( преди 9 години )
    RRE, снимай фактурата!За 350 лева смених масло преди месец в Порше Запад!Хайде да видим къде са ти взели 460 лева и за какво!
  • #52
    Анонимен ( преди 9 години )
    НЕ МИ ГОВОРИ ЗА ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ! ПРИ ФВ И АУДИ СВЯТ ЩЕ ТИ СЕ ЗАВИЕ БРАТО. И ВСИЧКО В ОТОРИЗИРАНИЯ СЕРВИЗ.
  • #51
    RRE ( преди 9 години )
    Няма "хайде стига с тези гаранции..". Като не ти отърва една истина "хайде стига,..". Сори, пендьо! Това е реалността. Аз нямам хюндай. Колата ми е от концерна Фолйкваген, но не бих я определеил като безпроблемна. А гаранционното обслужване си е чисто дране на кожи. 460 лв. за см,яна на масло на 1.6 бензин. Да ти снимам фактурата?
  • #50
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тая глупост пък с гаранциите на Хюндай, КИА и Мазда просто не е за коментиране! За 7-8 години поддръжка на автомобили в официален сервиз ще дадеш още толкова пари!
  • #49
    RRE ( преди 9 години )
    Разликата в обслужването между фолксваген и Хюндай е между 3 и 4 пъти. За смяна на масло на бензинов двигател при Хюндай е 190 лв., при Фолксваген е 460 лв. Ти си смятай къде е по-евтино. Стана ти тъпо, че любимата ти марка от памти века не може да си увеличи гаранцията поне до приличен срок от 3 години. Ами толкова са читави. Споко. Тойотите и хондите на са по-добре.
  • #48
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички автомобили имат 2 години стандартна заводска гаранция! Вече в зависимост от вносителя се определя гаранция за съответната държава! За Фолксваген е 4 години или 120 хиляди километра - което настъпи първо! 2-те години отгоре не се заплащат, не знам защо говорите глупости!
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    Безусловната гаранция е че плащаш зверски пари за обслужване на малък Хюндай във фирмения сервиз. Никой нищо не ти дава даром, запомнете го това. Всичко е маркетинг с цел да се изгради лъжливо впечатление в потенциалните клиенти. На немските коли също можеш да удължиш гаранцията, ако си доплатиш.
  • #46
    Дошо ( преди 9 години )
    Даже 25 години.
  • #45
    RRE ( преди 9 години )
    Гаранцията е показател за качеството. За съжаление нито германците, нито японците имат безусловна 5 годишна гаранция, както Хюндай от няколко години насам. Като ги гледам не са фалирали, няма опашка по сервизите им (както при Тойота) и продажбите им растат. Когато германците и японците сложат такава гаранция и удържат една петилетка, ще ги призная. До тогава си остават второкласни кочини, вкл. и Мерцедес.
  • #44
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде е този Гоуф с 3,2/100 бе куха немска лейко? В сайта им го няма. Сега сигурно ще изкараш някоя платена и измислена статия от някой сайт. Дай официално къде се продава този Гоуф! Няма такъв кавал ***. Няма! Найй-икономичното им е 3,9/100, но официално, а реално е с поне 30% повече. Хайде сега смятай. Няма да говорим, че Гоуфа е с по-малък турбо двигател, ползва по-калорично гориво, има осезателно по-малка мощност и въпреки всичко харчи повече.
fallback
Последни