fallback
Коментари ( 12 )
Напиши коментар
-
#12
тоз пък какви тойоти какви 5 лева го бият в главата!ей това са излъганите от рено! наистина са за четвърти километър и карлуково.съвсем сериозно.
-
#11
тоз пък *** какви тойоти какви 5 лева го бият в главата!статия за рено а той решил и тук да хейтва.ей това немските фенове наистина са за четвърти километър и карлуково.съвсем сериозно.
-
#10
Колега хвърли съединител на 30 000 км. Неправилен монтаж уж било и за това так.На друг колега му блокира скоростната кутия на 600 км. Шестстотин, а не хил. Дефектно зъбно колело.Мога да ви разправям за тойотите до утре какво представляват. Специално за джиповете им. За колите не мога да кажа нищо хубаво. Все по сервизите висим. Ориентирам се към европейски марки. Наиграх се с тойотите. Мерси!
-
#9
Тойота Авенсис е добре в първите 150-200 000 км. ако сте с късмет. След това започват гоооолемите проблеми. Ама, като казвам големи, то наистина са големи. Карам ги по ред:съединител, ск.кутия, носачи, електроника, окачване, грешки в компа с натрупване, датчици и още др.простотии. Работя в интернет фирма и имам наблюдение върху много автомобили от този модел и др.модели. Ментета.
-
#8
Колите на Тойота са още по-зле! Във фирмата имаме 1 Аурис, 2 Авенсиса и 3 дачии докер. Тойотите се потрошиха още до 30х.км - окачване, спирачки, съединители, тропане, скърцане не ти е работа! А в сервиза им все дървени философи - това си било "нормално" експлоатационно изхабяване... за гаранционни коли моля ви се!!?Дачиите се оказаха по-сполучливи и с по-малко дефекти от тойотките.А едни и същи хора ги карат!
-
#7
Колите им са още по-зле! Във фирмата имаме 1 лагуна, 2 мегана и 3 дачии докер. Рендетата се потрошиха още до 30х.км - окачване, спирачки, съединители, тропане, скърцане не ти е работа! А в сервиза им все дървени философи - това си било "нормално" експлоатационно изхабяване... за гаранционни коли моля ви се!!?Дачиите се оказаха по-сполучливи и с по-малко дефекти от рената.А едни и същи хора ги карат!
-
#6
Колега хвърли съединител на 30 000 км. Неправилен монтаж уж било и за това так.На друг колега му блокира скоростната кутия на 600 км. Шестстотин, а не хил. Дефектно зъбно колело.Мога да ви разправям за рендетата до утре какво представляват. Специално за бусовете им. За колите не мога нищо да кажа. Там може да са по-добри. Нямам поглед върху нещата.
-
#5
Рено Трафик е добре в първите 150-200 000 км. ако сте с късмет. След това започват гоооолемите проблеми. Ама, като казвам големи, то наистина са големи. Карам ги по ред:съединител, ск.кутия, носачи, електроника, окачване, грешки в компа с натрупване, датчици и още др.простотии. Работя в КУРиерска фирма и имам наблюдение върху много автомобили от този модел и др.модели.
-
#4
Прав си бе! Къв сервиз за рено!? Направо към автоморгата потеглят за рециклиране, та дано се преродят в по-добър автомобил , но от друга марка!
-
#3
За съжаление Toyota е печално известна с калпавите си дизели от Дайхацу. За това трескаво искаха да се доберат до дизелите на БМВ. А от Мазда ще вземат бензини. Това е Тoyota.
1 - 10 от 12
първа < 1 2 > последна