fallback

Volkwagen пусна на пазара най-икономичния Passat

Версията с 1,6-литров дизел харчи само 3,7 л/100 км

Volkswagen вече приема поръчки за най-икономичната версия на новото поколение на Passat. Тя е получи добавка Bluemotion, като е оборудвана с 1,6-литров дизелов двигател.От германския производител са категорични, че Passat Bluemotion е не само най-икономичната, но и най-екологичната модификация на популярния модел. Тя се отличава с подобрената си аеродинамика, включваща активна решетка на радиатора.Главният „виновник” за икономичността на автомобила е дизеловият двигател TDI с обем 1,6 литра. Неговата мощност е 120 к.с. и 250 Нм въртящ момент, като в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия постига среден разход от 3,7 л/100 км., сочи информацията.Версията Volkswagen Passat Bluemotion е оценена в Германия на 29 435 евро.Снимки: Volkswagen 

fallback
  • #30
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ееее, дай един дървен хибрид 880 к.с. дето харчи 3/100 и дето го карат бакшишите. Къде ги има такива поне на такси да се кача?
  • #29
    валя ( преди 8 години )
    моята кола е 2015г. с мотор cditdmjet, харчи 0,5 на 100, по нанадолнище лееко почва да пълни резервоара
  • #28
    анонимен ( преди 8 години )
    И аз това се чудя, кой ги купува дървените хибриди. Бакшишите?
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чудя се само защо, като имат хибриди, които харчат 1-2/100 се занимават с дизели и поставят рекорди от 3,7/100. Какво му е рекордното на това, като Порше с 880 к.с. харчи 3/100. За който не вярва:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19436-porsche-918-spyder-shte-harchi-samo-3-l-100-km/Направо им се чудя. Май от толкова много лъжи взеха да се оплитат. Все още има ***, които да им вярват обаче...
  • #26
    анонимен ( преди 8 години )
    Тествай другия път, ако имаш възможност 2,0 240 кс и 4х4, ще останеш възхитен...
  • #25
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Правих тест драив на този пасат и трябва да кажа, че съм очарован. Вътре салона беше перфектен много просторен и комфорта на возене беше супер. Едиствения минус е може би двигателя 150коня и предното задвижване.
  • #24
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "Ами да кажем че ше му мисля когато се случи..."Дерзай и се надявай тогава.И дано да не се случва,че и Анатоли Маджаров си е мислил така-абе баш на мене ли ще се случи,ама на,еърбега му разкъса крака.Обаче от Тойота го изкараха виновен и не платиха обезщетение,а точно по същото време течеше поредната сервизна акция за дефектни възглавници.И като не понасяте ВАГ не спамете под всички теми за техни коли.Пишете си под теми за японските.Иначе ще ви сипват и на вас,както и вие го правите.Ай,чао.
  • #23
    кой? ( преди 8 години )
    Кой,кой *** ще си купи Авенсис или Акорд,при положение,че има Пасат!?Кой,***,а doc?
  • #22
    до Дошо ( преди 8 години )
    А ти с твоя стар Сивик с двигател на още по-стара Астра,"канцерогенен тракащ дизел" къде си тръгнал да даваш оценка на доказано най-добрите,ефективни,икономични и екологични дизели!? Поне да си беше купил един грозен Приус,който нито върви,нито е икономичен,ама ти дава право да говориш за екология.В този форум не прочетох един да си е купил хибрид,а всички професори по екология и иновации.
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Според ВАГенската логика дай да не караме японки, понеже има някакви стотици хилядни части от %, че може нещо да се случи с еърбезите. Много по-често се случва да падне сакция на главата на някой. Дай тогава да спрем да ходим по улиците ли? Много хора умират от задавяне по света. Дай да спрем да ядем. Абе направо да лягаме и да умираме според тъпата му ВАГенска логика. А вероятността нещо неприятно да се случи с немска талига е много по-голяма. Факт, доказан от немските инженери от ТЮФ, ДЕКРА и
fallback
Последни