fallback

700 к.с. за серийния Ford GT40

Възродената суперкола ще разчита и на 50 сензора в каросерията

Ford ще оборудва серийната версия на възродения GT40 с 3,5-литров туин-турбо V6 двигател от семейството EcoBoost, чиято мощност ще бъде около 700 к.с. Досега се считаше, че моторът ще развива 600 к.с.Изданието Car and Driver разкрива също така, че суперколата ще получи 50 сензора и 28 микропроцесора, които ще могат да анализират 300 мегабайта информация в секунда. Сензорите ще следят за положението педала на газта, на температурата в автомобила и извън него, положението на активното задно антрикрило, а също така и за налягането в гумите.Изданието допълва, че моделът ще получи конструкция с нисък кокпит и врати – тип „крила на чайка”. Това решение е обусловено от нуждата от създаване на въздушни канали към интеркулерите и задното антикрило. Моделът ще бъде снабден още с карбонови джанти, както и карбон-керамични спирачки Brembo.Очакванията са моделът да бъде представен по време на състезанието „24 часа на Льо Ман” през юни. Със серийното производство, стартиращо през 2016 г., ще се заеме канадската компания Multimatic Motorsports, като годишно ще се пускат 250 бройки от модела.Снимки: Ford 

Тагове: ford gt40
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Старото ГТ40 имаше много характерен звук. Не казвам, че тази няма да се чува добре, но V6 звука като мине през турбинните няма да е същото. Иначе колата е супер.
  • #11
    FastDriver ( преди 8 години )
    GT40 оригинално и целенасочено е създаден като пряк отговор и конглокент на автомобилите на Ferrari. Още тогава е бил ориентиран точно към това, да прилича и да побеждава Ferrari. И го е правил успешно. Сега за съжаление времената са други и не са подходящи за създаване на "легендарни коли" със състезателни успехи.
  • #10
    petur4eto ( преди 8 години )
    Наистина щеше да е хубаво да се чува боботещ V8, но мисля, че и с 6-ка ще се справя. Браво чудесно пресъздаден GT40 :)
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Малко са залитнали към формите на Ферари, като са правили дизайна, но се е получило добре.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това в момента е може би най-красивият спортен автомобил! ПОне за мен!918 е близо, но това ми харесва повече. Всичко му е отлично, но мисля че ако бяха сложили V8, мааалко по-агресивен звук юяха да му извадят!
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    с тея 10 милиона реда код малко са залитнали. дано са оправили всички бъгове
  • #6
    KLASIKA ( преди 8 години )
    Защо осмивах като дизайн :Вейрон-яйцето Ла Ферари- Шана-БанананаМакларън с неориеннтирана предница или по-точно ориентирана към изгнил,заголен банан....НО КАКВО ДА КАЖА ЗА ДИЗАЙНА НА Ford GT40 ?ПИТАМ АЗ И ОТГОВОР НЕ ИСКАМ !!!КАКВО ДА СЕ КАЖЕ?!?ЗАЩО НЕ КАЗВАМ НИЩО?!!?ЗАЩОТО, Е ТОЧНО ЗА ТОВА ГОВОРИХ!!!МОГЛО ЗНАЧИ !НАЛИ ?ПИТАМ АЗ И ВСЕКИ ОТГОВОР ОСВЕН КАТАСТРОФИЧНО ПРЕВЪЗХОДЕН ЩЕ Е ОЛИГОФРЕНИЧЕН !!!!
  • #5
    Рамбо ( преди 8 години )
    Да ти имам и тъпата логика. Според нея коли като ferrari la ferrari и mclaren p1 не трябва да минават през завой с повече от 50 км/ч.
  • #4
    Смехория ( преди 8 години )
    И 150 сензора да бяха щом няма 4х4 с тия 700к.с. изцедени от ТУРБО мотор... Въобще голям смях на задно ще пада с тая хамериканска "супер" кола...ПП Предишният модел беше пуснат на път с повечко завои със стария Фокус RS в Топ Гиър - ами при почти двойно по-малка мощност фокуса здраво му бягаше по завоите, хем бе на предно.
  • #3
    бавареца ( преди 8 години )
    направо ми е трудно да си представя на живо как ще изглежда тази кола. ще е нещо страховито
fallback
Последни