+ много пространство, богато серийно оборудване, сигурно поведение на пътя- ниско качество на изработката, лоша надеждност, неудобна позиция на седене отзад
История на модела3/88 Представяне на модела с мотори 2.5 литров четирицилиндров с 101 к.с. и 3.0 литров V6 с 141к.с.3/91 Моделът е преработен: нов 3.3 литров бензинов мотор с 150 к.с.6/92 2.5 литров турбодизелов мотор с 118 к.с., производството е изнесено в Австрия2/96 Смяна на модела. Voyager и Grand Voyager с увеличена колесна база (с 160 мм) и увеличена външна дължина (с 340 мм). Два нови бензинови мотора: 2.4 литров с 150 к.с. и 3.8 литров с 166 к.с.11/97 Нов базов мотор: 2.0 литров бензинов с 133 к.с. Версия със задвижване на четирите колела с 3.8 литров мотор с 178 к.с.3/01 Смяна на модела. Мотори: SE 2.4 литров с 147 к.с. (за Voyager) и SE 2.5 CRD с 142 к.с. (за Grand Voyager)5/04 Моделът е преработен
Този ван има много фенове, въпреки недостатъците, които притежава. Все едно дали говорим за първата, втората или третата генерация, слабите страни на Вояджър оставаха едни и същи, основно свързани с пасивната сигурност. От гледна точка на моторите е най-приятно придвижването с този ван, ако той е с един от V6 агрегатите - 3.0 или 3.3 литра и автоматик. Дизелът е препоръчителен само за онези, които наистина карат по много или ползват този крайслер за служебни цели. Вярно, че е значително по-икономичен, но шумът в купето се покачва до ниво, което разваля характера на автомобила. Освен това дизеловите мотори имат склонност да окапват от претоварване. Четирицилиндровите бензинови мотори също се карат на границата на възможностите, което не се отразява добре на тяхната трайност. Предимствата на по-голямата каросерия от втората и третата генерация се изразяват в това, че дори всички седалки в купето да са на мястото си, остава място и за багаж. Недостатък на дългата версия обаче е, че маневреността е значително по-лоша от тази на базовия Вояджър. Другите слабости не са концептуално продиктувани, а се дължат на недостатъци в детайла - особено по - старите модели са чести посетители на сервизите. Силните страни са свързани с възможностите за конфигуриране на вътрешното пространство, качването отзад, без да се налага да се свалят предните седалки и т.н. Еърбег за водача има серийно от 92 година, а при най-новото поколение има и странични възглавници. Разходите при този ван са доста големи - посещенията в сервиза са скъпи, а към това трябва да прибавите и драстичната загуба на стойност. За да е щастлив човек с Вояджър трябва много да си пада по "American way of drive", но високите разходи в повечето случаи развалят удоволствието.
Най-често срещани повредиМотор: спукани цилиндрови глави при дизелите, скъсани клиновидни ремъци и вериги, проблеми с маркучите на турботоГоривна и охладителна системи: засечки на горивните помпи, разместени водни маркучиЕлектрика и електроника: дефекти на запалването и генераторите, акумулаторът се износва бързо, дефектира дистанционното на централното заключванеЗадвижване: непрецизни ръчни скорости, автоматиците прегряват или текат, жилата на съединителя се късат (95 г.) {moscomment}