fallback

Volkswagen запълни нишата между Phaeton и Passat

Концептуалният Volkswagen C GTE Coupe разчита на хибридно задвижване

Тагове: volkswagen c gte coupe
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Прилича на Китаец, който са го ожилили пчели по очите.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    При всеки техен концепт или излязъл модел си казвам, че от това по-грозно не може да бъде, но ФВ винаги успяват да ме оборят. Другото интересно е разхода на гориво, който обявяват. Това или е разход на масло или е разхода, когато ги карат с репатрака. Смешна компания за смешници.
  • #10
    fsb ( преди 9 години )
    мен ме кефи, а вие сте комплексари
  • #9
    Дошо ( преди 9 години )
    А6 имах предвид.А4 все пак е по-леко
  • #8
    Дошо ( преди 9 години )
    СОЦваген деградира VW C GTE Coupe се задвижва от нов хибриден агрегат. В него влизат 2,0-литров бензинов турбомотр, развиващ 210 к.с., електромотор със 125 к.с. и 8-степенна автоматична трансмисия. Общата мощност достига 245 к.с. и 500 Нм въртящ момент, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,6 секунди.Сега някой да провери за колко правеше 100 една обикновена А4 с 1.8Т 180к.с от 1997г.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, ама изминава цели 800 км. с едно задвижване ;) А дизайна е култов. С тея фарченца си е жива карикатура, никаква хармония с огромното купе. А ако верно това щее новия дизайнерски стил на марката - уеуееееее в Пеуник че са в потуйес :)))
  • #6
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    VW не е премиум ;-) иска им се като преоблекат а6 да стане, ама...за китай става!само Барса,дано да опукат ПесеЖе-то! ай наздраве!
  • #5
    ;) ( преди 9 години )
    По добре един Сивик отколкото тая ***.
  • #4
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Поредния концептуален хибрид на Фолцваген, който докато стигне сериен модел ще се превърне във високотехнологиче канцерогенен траканик. Понеже такива се били търсели. Ха-ха! Дедо Фердо неслучайно крои шапката на Винтеркорн.
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като гледате ускорението до 100 с тия коне, дали не е тежко тва нещо? И как кореспондира това с 2.3 на 100? Това дори с напълно заредени батерии и 50 км. на ток няма да даде 2.3 за 1вите 100 км. Доказано е с прехваления хибрид на джетата, която трябваше да харчи и тя 3 с 1.4 двигателя, ама тя харчела средно по 7 + литра. Бива наглост и безпомощност ама тва нещо е вече прекалено.
fallback
Последни